-Истина или президвикателство? - попита ме тя. Знаех, че ако избера истина, тя ще ме попита нещо от сорта на "девствена ли си" или "спала ли си с...", но ако избера президвикателство имам лошото предчувствие, че няма да ми хареса. И в такива моменти както винаги предпочитам да се изложа.
-Истина...
-Верни ли са слуховете, че си спала с Картър.? - зададе въпроса си тя, карайки Майкъл да се засмее силно.
-Не... - отвърнах, изненадана от това какви слухове се носят за мен.
-Кога беше... - започна тя.
-Задава се само един въпрос, Линда! - прекъсна я Люк. Сведох глава и завъртях бутилката. Тя спря срещу същото момиче, което ме попита и реших, че е време и аз да се включа в играта.
-Истина! - отвърна тя, без дори да имах възможност да я попитам.
-Кой пуска тези слухове за мен?
-Не мога да издам източниците си. - каза тя и взе един от шотовете, изливайки течността в гърлото си. Почувствах се зле от факта, че ме игнорира така, но поне не каза нещо засрамващо ме.
Играта течеше с пълни сили и повечето бяха пияни, докато само аз и Люк не бяхме пили нито веднъж. След онзи случай не се бях падала отново, но ми беше добре така. Поредно завъртане на бутилката, представи поредната си жертва и това бе брата на Майкъл - Люк, който се падна едва за първи път тази вечер.-Президвикателство! - каза уверен, докато чакаше да му бъде наредено, какво точно да направи. Изглеждаше толкова спокоен и уверен сякаш не е нищо интересно, което е правил хиляди пъти. И вероятно бе така.
-Целуни, монахинята! - каза пияното момче, посочвайки мен. Тялото ми отново се скова, но не заради начина по който ме нарече онзи, а заради президвикателството. Нима Люк ще го направи? Погледнах към него, а той дори не се зачуди преди да сблъска устните си с моите. Може би тази малка и така невинна целувчица не значеше нищо за него и едва ли утре щеше да я помни, но за мен значеше. Не бе първата ми целувка, но беше много по-важна от всяка друга.
След прекрасното чувство, с което ме дари той, осъзнах че минава полунощ и вече трябва да се прибирам. Радвах се на факта, че живея в отсрещната къща, и не ми се налага да моля, пияния и преял Майкъл, да ме откарва. Изправих се от мястото си без да кажа нищо и се насочих към вратата. Макар да не бях приемала алкохол се чувствах доста замяна, но от друго опиянение. От устните на Люк. Устните му винаги ли са толкова меки и топли? Дори от само една единствена целувка се чувствах пристрастена към тези топли и меки устни...
YOU ARE READING
False barrier
FanfictionСякаш между нас винаги е имало бариера, която му пречи да ме забележи, а на мен да видя какъв е всъщност. Мислех го за арогантен, груб и на външен вид доста привлекателен човек, но когато границата между нас изчезна ,се оказа много повече от просто...