... Една година по-късно...
-Готово ли е вече? - попита Люк изнервен.
-Питаш за пети път в последните две минути! - изнервих се и аз.
-Може да е готов, погледни за всеки случай. - каза той, продължавайки да се разхожда от единият до другият край на стаята, изнервяйки ме още повече. Не го послушах и изчаках още няколко минути. - Вече трябва да е готов.
-Би трябвало. - потвърдих. Все още се колебаех дали да протегна ръката си и да проверя.
-Виж... - подтикна ме Люк. Кимнах и протегнах треперещата си ръка. Това може да промени живота и на двама ни още повече. Когато го хванах в ръцете си и го погледнах, не знаех какво да направя. Очите ми се насълзиха и погледнах към Люк.
-Две черти.
-Две? - попита той, а аз кимнах. - Сигурна ли си? Две са, нали?
-Мога да броя до толкова, Люк. - измърморих.
-Значи си бременна? - кимнах. - Ще ставаме родители?
-Да. - отвърнах. Наблюдавах реакцията му и не можех да разбера дали се радва или не. -Какво ще правим сега?
-Как какво? Ще си имаме бебче, Лена! - усмихна се той.
-Н-Не е ли прекалено рано, Люк? Все още не съм сигурна.. Аз не знам дали съм готова за това.
-Не искаш ли деца от мен? - попита тихо той, карайки ме да го погледна.
-Какво? Не, не казах това! Искам, разбира се, че искам! Просто сега... Не знам дали ще успеем да се справим с дете.
-Помисли си, Лена! Това дете е отговорност и аз съм готов да я поема. Ако искаш да имаш семейство с мен, аз ще бъда до теб и детето ни. Ще бъда до вас. Но ако не си готова все още, ще уважа решението ти и отново ще бъда до теб. - каза той, хващайки ръцете ми.
-Благодаря ти, Люк, но... Не е само там проблема.
-Какво имаш в предвид?
-Аз... Страх ме е, че вече не помня какво е майчинска обич. - признах и сведох глава. - Ако не бъда добра майка? Ако детето ми ме намрази?
-Това няма да се случи! Ти ще бъдеш прекрасна майка. Ще се справиш, а аз ще бъда тук до вас и ще ви помагам. Ще бъдем голямо и щастливо семейство.
-Радваш ли се?
-Не мисля, че някога съм бил по-щастлив. Ще бъдем семейство, Лена! Това, че си изплашена и не помниш какво е обичта на майката, не значи че ти няма да се справиш. Аз ще ти помагам, майка ми също, Майк.
-Не сме ги виждали от година, мислиш ли, че ще се зарадват ако ги срещнем и просто така им заявим, че съм бременна?
- Не става въпрос за това, сега. Лена, аз знам, че ще дадеш всичко на това дете, включително и обичта си. Мисля, че е време да оставим миналото и да заживеем в настоящето. Изминахме дълъг път, но сега сме заедно. Цял живот чаках това да се случи... И всички надежди и усилия си струваха. - усмихна се той, след което сля устните ни. Може би беше прав. Това е нашият живот и от нас зависи как ще го изживеем. А докато Люк е до мен, няма от какво да се притеснявам, нито аз, нито детето ни. Отделих се от момчето ми и му се усмихнах. Ще бъдем семейство.
Край...
VOCÊ ESTÁ LENDO
False barrier
FanficСякаш между нас винаги е имало бариера, която му пречи да ме забележи, а на мен да видя какъв е всъщност. Мислех го за арогантен, груб и на външен вид доста привлекателен човек, но когато границата между нас изчезна ,се оказа много повече от просто...