NEW STORY

5.8K 75 4
                                    

Hai, semua!! So, kita jumpa kembali. Dekat sini, sy nak bg bagitahu korang yg sy dh publish my new story. 🎊🎉🎊🎉

Belum ada Official cover lg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belum ada Official cover lg. Hek hek. Cover belum siap. 😅 so, korang boleh baca description dia dekat bawah ni okay?

https://my.w.tt/r8WX7Ph1f1 👈 tekan sini, link story Pemilik Hati Mr. Handsome

|||||||||||||||||||||||||||||||||

Populariti?! Nahh, dia dah tak perlukannya lagi. Yang seorang Daleeya Arina perlu ialah, seorang lelaki yang mempunyai ciri-ciri idamannya.

Tunang or suami orang? She doesn't care anymore!! Kalau boyfriend orang? Dia berani jamin, petik je jari, lelaki tu memang akan jatuh ke tangan dia!

🌸

" Ouch!!! Oh my god, my dress! Hey, you tak nampak ke? Buta? " dia berkata sambil mengelap perlahan dressnya.

Sorry miss. I thought kita yang sama-sama buta. Sebab, you tak nampak I, and I pun tak nampak you. " ujar lelaki itu selamba.

🌸

" –dah ada seseorang yang mula bertapak di hati saya. Siapa orangnya? Biarlah rahsia. "

Handsome, you just wait and see. Tak lama lagi, gamat satu Malaysia tentang hubungan kau dan aku.

Handsome ... This time, aku akan rampas kebahagiaan kau pulak. Just wait and see!

🌸

Dapatkah Daleeya Arina menemui jejaka idamannya? Dapatkah dia membalas kembali perbuatan Huda terhadapnya dahulu?

Start: 1 November 2019
End: ...

|||||||||||||||||||||||||||||||||


So, itulah dia my new story. Pemilik Hati Mr. Handsome.
I hope korang sudi baca my new story ni. 😳 bye... Jumpa lagi di Pemilik Hati Mr. Handsome.

Misi Memikat Miss CEO ✔Where stories live. Discover now