PM48

2.6K 159 24
                                    

Ok semua, saya rasa semua tahu akan pemergian Ashraf Sinclair, suami kepada artis terkenal, Bunga Citra Lestari. Takziah kepada beliau, semoga diberkati hidupnya. Oleh kerana saya telah mengambil ashraff  Sinclair untuk memegang watak Aiman dalam cerita ini, jadi saya mengambil keputusan untuk menukar pemegang watak Aiman di dalam cerita ini sebab saya tak sanggup nak guna Ashraf Sinclair sebagai Aiman dalam story ni😢😭😭😭kalau Aiman tu baik tak apalah juga, ni tak😒😒😒.

Ok, guys, orang yang akan memegang  watak Aiman sekarang ini ialah, Natcha Jantapan, gambar dia ada Kat media tu. Bolehlah tengok tengok kalau nak😴😴

------------------------------------------------------------

Aku mengambil keputusan untuk pergi ke taman yang selalu aku kunjungi apabila aku mempunyai masalah yang tak mampu untuk aku tanggung sendirian. Apa yang aku lihat sebentar tadi benar benar membuatkan aku terkejut serta tidak percaya akan apa yang dilakukan oleh Crystal. Begitu juga tuduhan yang dilemparkan olehnya kepada tunang aku, Rafiqi, bahkan bukan itu sahaja, Crystal juga menghasut aku untuk memutuskan pertunangan kami.

Aku memejamkan mata erat, cuba meredakan sakit yang datang menyucuk cucuk di kepala aku. Masalah apa pula yang datang ni? Apalagi kejutan yang harus aku terima?

" Ya Allah, banyaknya,.....beratnya dugaan serta ujian Mu kepada Ku yang Allah, jika Engkau rasa aku layak menerima ujian yang sedemikian rupa, maka aku bermohon kepadaMu ya Allah, bantulah aku dalam menghadapi ujianMu ini dengan tenang dan damai. "Doa aku perlahan, memohon pertolongan daripadaNya yang Maha Berkuasa dan yang Maha Pengasih.

Aku mendongak kan kepala aku, memandang dan menatap indahnya langit malam yang dihiasi dengan taburan bintang dan juga bulan yang turut menambahkan  lagi kecantikan serta keindahan di malam ini.

Angin malam yang dingin sedikit sebanyak membuatkan aku  bergigil,namun aku hanya membiarkannya, seolah olah langsung tidak terkesan dengan tiupan angin sejuk pada malam hari ini.

Prince Mask (edit)Where stories live. Discover now