Medyada Mihrimah :)
Nasıl buldunuz karakterime uygun mu sizce?
Ali
"Görmek istiyorum. Fotoğrafını yolla."
Yazıp yolladım. Aslına bakarsanız Fatih Üsteğmene kardeşin ile evleneceğim derken tek derdim kendini benim yerime koymasıydı. Kabul edeceğini tabi ki düşünmüyordum. Mihrimah onu tanırsam zaten bu evliliği istemeyeceğimi söyleyip hırs yapmama sebep olmuştu. Onu sevdiğim yada etkilendiğim falan yoktu. Düğün için zaman zaman bir arada bulunmak zorunda kalmıştık. Aslında onu dikkatle izleyip biraz tanımaya çalışmış olabilirdim. Bunu yapmamdaki sebep onu tanırsam istemeyeceğimi söylediği içindi.
İzlenimlerime dayanarak söylüyorum ki hayat doluydu. Kendine olan güveni bile farklıydı. Anne babası ile bolluk içinde büyümesine rağmen mütavazıydı. Çayı pek sevmiyor, kahveyi de dört şekerle içiyordu. Utanınca alt dudağını ısırıyor, sinirlenince yumruklarını sıkarak kaşlarını çatıyordu.
"Sonra sonra ne anasını satayım kızın her hareketini izleyip ezberlemişim resmen. "
İçimden geçenlerin bir kısmını dışımdan söylemenin şaşkınlığı ile hemen etrafıma baktım. Durduk yerde madara olmanın alemi yoktu.
Kimsenin olmadığını görünce oh çekip telefona baktım. Evet yasak olan telefonu sırf Mihrimah ile bağımı koparmamak için teslim etmemiş şimdi de kıyı köşede ondan mesaj bekliyordum. Böyle bir şey yapacaksın deseler hayatta inanmaz hatta kurallara her zaman uyduğumu söyleyip böbürlenmekten geri kalmazdım. Mihrimah'ı daha çok tanıma istediğini bir türlü bastıramamıştım. Merak sadece merak...Gelen mesajı görünce istemsizce sırıttım. Etrafı kolaçan edip telefonu açtım hoş eniştem hariç askerlere kök söktüren bir Komutanımız daha yoktu. Diğerleri gayet aklı başında ve kime çatsamda sıkıntım geçse diyenlerden değildi.
"Kalitesi biraz düşük kusura bakma artık..."
Telefonu elimde sıkıp derin bir nefes çektim içime, sorun şu an elbise falan değildi sorun bu fotoğrafı çeken piç kurusuydu. Hiç düşünmeden cevap yazdım.
"Fotoğrafı kim çekti?"
Cevabın gelmesini bekleyemediğim için rehber kısmına girip Mihri ismine dokundum. Telefon bir kaç kez çaldı ama açmadı. Üzerini değişritiyordu muhtemelen. Bu olasılık gerilememe neden olurken fotoğrafı açıp tekrar inceledim. Bu kız çok zayıftı. Ben zayıf sevmem kadın dediğin ele avuca gelecek. Kendi kendimi avuttuğumu fark etmem uzun sürmedi tabi. Ben ne zaman bu kadar uçkur düşkünü aklı şeyinde olan sefillerden olmuştum.
Bir fotoğraftan bu kadar etkilenmek saçmalık değil mi? Kendime çeki düzen verip fotoğrafı çeken aklıma gelince tekrar aradım. Bu sefer ikinci çalışta telefon açıldı. Sesimin sakin çıkmasına dikkat ederek konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ KOMUTAN
RandomDeli Komutan ve asi kızımız Elif'in dolu dizgin hikayesini okumaya hazır mısınız? Bence hazırsınız. *** +18 içerikler mevcuttur istemeyenler atlayarak okuyabilecekler. Wattpad'deki "Deli Komutan" isimli ilk hikayedir.