Kesit

31.3K 619 60
                                    


Cızırtılı telsiz sesini duyuyordu. Sol bacağının üzerine düşen kolona biraz daha güç uyguladı. Yok milim kıpırdamıyordu. Zaten gücü de iyice tükenmişti. Başının dönmesi ile derin bir nefes doldurdu ciğerlerine sanki bacağı kopmuştu ve kopan yeri dağlamışlardı. Öyle bir hissizlik ve boşluk vardı şimdi bacağının olması gereken yerde, yavaşça elini uzatıp telsizi avcunun içinde sıktı. Düğmeye basıp ağzına doğru yaklaştırdı.

"Kolonun altındayım. Tek başıma buradan çıkamayacağım. Hakkınızı helal edin."

Cızırtılı ses tekrar yükselince suratını buruşturdu.

"Konum bildir. İçeri gireceğiz."

Terden sırılsıklam olmuş yüzü acı ile kasıldı. Onları bu cehenneme sokamazdı. Zaten kendisi ölüp gidecekti. Giderlerse onların da sebebi olmak defalarca ölmekten beterdi. Başını iki yana sallayıp baygınlık halini biraz olsun dağıttıktan sonra telsizin sert düğmesine tekrar dokundu.

"Konum yok. Geri çekilin binanın kalanı her an çökebilir."

Göçüğün altında kalmıştı. Kaderde kurşun yarası almadan bombaların içinde parça pinçik olmadan şehit olmakta varmış dedi içinden. Sevdiği kadının bu sona nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordu. Tek istediği Vatan Sağolsun! Diyerek dimdik durması olurdu. Daha fazla bunu düşünmeyip düşüncelerine gem vurdu. Tahminen bacağı yüzünden değil beline saplanan demirden dolayı gidecekti diğer tarafa, demiri çıkarıp beline ceketinin kollarını bağlamasa belki daha uzun kalabilirdi hayatta ama iş işten geçmişti artık. Oldukça kan kaybettiğine emindi. Sonra telsizi kolonun arkasına fırlatıp gözlerini ağır ağır yumdu. Duyduğu son şey uzaktan gelen cızırtılı ve öfkeli sesti.

"Sana yerini bildir dedim Üsteğmen, bu bir emirdir. Emrediyorum konumunu hemen bildi-."

Gerisini duyamamıştı. Gerçi
pekte önemi yoktu artık. Koca bir boşluktu ondan kalan. Bacağı için hissettiği hisler şimdi bütün bedenini esir almıştı genç adamın. Ölüme beş kala dedikleri bu olsa gerekti. Beş saat dayanabilmişti. En azından denemişti.


Arkadaşlar yeni bölümden bir kesit paylaşmak istedim. Bölüm henüz yazılmadı sizler için sadece bu parçayı yazıp fragman niteliğinde buraya bırakıyorum.. ✋😊

DELİ KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin