16+ verhaaltje! Seksuele inhoud.
Woensdag 1 juni, 22.05 uur
'Eef', zachtjes streelt hij over haar arm, die op zijn beurt figuurtjes maakt op zijn ontblote borst. 'Mm?', ze drukt haar lippen op zijn kaak om daarna haar hoofd weer op zijn schouder te laten rusten. 'Dit was de laatste', hij doet of z'n vingers kleine voetjes zijn en laat ze van haar schouder naar haar pols wandelen, en weer terug. 'De laatste wat?', ze heeft moeite haar ogen open te houden. Het was weer zo fijn met hem. De intense inspanning zorgt dat ze nu volledig ontspannen is. 'Condoom', grinnikend drukt hij zijn lippen op haar slaap. Ze klinkt zo slaperig. Zo loom. Heerlijk vindt hij dat. 'Dan moet je maar nieuwe halen', ze klopt zachtjes op zijn borst. 'Moet dat?', 'ja, dat moet', mompelt ze. 'Maar het is zoveel lekkerder zonder', moppert hij. 'Dan haal je toch ultradunne? Of met ribbels, weet ik veel: leef je uit', ze kriebelt wat door zijn borsthaar. 'Of we doen het gewoon zonder. Ik zou het niet erg vinden hoor', hij laat zijn hand naar haar middel zakken, 'een kleine Eva lijkt me geweldig'. 'Nog niet Wolfs', hij merkt dat ze gelijk een stuk minder ontspannen in zijn armen ligt en heeft nu al spijt van zijn opmerking, 'ik ben er nog niet klaar voor'. 'Weet ik toch, liefje', hij tilt haar kin een stukje op zodat hij haar aan kan kijken, 'sorry, ik zal er niet meer over beginnen'. Het is een tijdje stil. Ze genieten van elkaars lichaamswarmte. Elkaars nabijheid. 'Dus, haal jij even nieuwe', geeuwt ze. 'Nieuwe?', ook hij is bijna in slaap gedommeld. 'Nieuwe condooms', ze trekt zijn arm nog wat steviger om haar middel, 'want dit wil ik niet missen, natuurlijk'. 'Ik doe het morgen, gelijk', hij drukt haar nog dichter tegen zich aan en drukt een kus in haar haren, 'nu lekker slapen'.
Vrijdag 3 juni, 18.34
'Ik dacht dat we nooit weg zouden mogen', ze trekt hem aan zijn hand mee naar binnen, 'het lijkt wel of ze het erom deed'. 'Wie, Mechels?', verbaasd kijkt hij haar aan. 'Ja', nog voor hij de deur achter zich dicht heeft kunnen trekken, zitten haar lippen al op de zijne geplakt, 'alsof ze het doorhad'. 'Wat doorhad?', grinnikt hij tegen haar lippen. 'Dat ik zin in je heb', ze bijt speels in zijn oorlel. 'Dat ik niet langer kan wachten', haar lippen vinden zijn nek, zijn kaak, zijn mond, 'dat ik je wil. Hier en nu'. 'Is dat zo, Van Dongen?', hij legt zijn handen op haar heupen en brengt ze onder haar shirtje omhoog, 'is de nood zo hoog'. 'Mm, Wolfs', ze legt haar hoofd in haar nek zodat zijn lippen vrij spel hebben in haar hals. 'Kom', als hij zijn ene arm onder haar knieën vouwt en de ander op haar rug legt om haar op te tillen, slaakt ze een zachte kreet van plezier, 'wij gaan dit feestje boven voortzetten'. Al zoenend draagt hij haar de trap op. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en hij vindt steeds makkelijker blind zijn weg naar haar slaapkamer, die sinds 8 maanden die van hun samen is. Eenmaal boven sluit hij de deur achter hen. Omdat ze vanochtend de luiken niet omhoog hebben gedaan, is het aardedonker in de kamer, maar dat deert niet. Voorzichtig laat hij hen samen op het bed vallen, waar de zoen steeds passioneler en intenser wordt. 'Uit', Eva sjort aan het overhemd van haar partner - zijn colbert is beneden achtergebleven - 'en dit ook'. Terwijl zijn vriendin aan zijn riem prutst, ontdoet hij haar van haar bh, waarna hij zich vol overgave op haar borsten stort. 'Oh, Eef', hij kreunt van genot als ze zijn erectie uit zijn boxer bevrijdt en hem begint te bevredigingen. 'Ja, is alles naar wens, meneer Wolfs?', ze drukt kusjes in zijn nek terwijl ze haar hand over zijn penis laat glijden. 'Bijna', mompelt hij hees, terwijl hij de knoop van haar broek vindt en de strakke jeans naar beneden probeert te trekken. 'Nu is alles perfect', hij laat zijn handen van haar blote billen, via haar middel haar haar borsten glijden, 'jij bent perfect'. Terwijl hij haar hoofd wat dichter naar het zijne brengt, laat hij zijn andere hand tussen haar benen glijden. Als hij voelt hoe nat ze al is, glimlacht hij tegen haar lippen, 'mm Eef, wat ben je lekker geil'. 'Tja, dat is wat jij met me doet', ze bijt zachtjes op zijn lip, 'dus nu mag je het oplossen ook'. 'Kom hier dan', hij gaat op zijn rug liggen en trekt haar bovenop zich. 'Je hebt toch wel...', 'ja, tuurlijk', hij opent het nachtkastje en grist er een condoom uit. 'Held', ze buigt voorover om een kus op zijn lippen te drukken en het ding uit zijn handen te grissen. Als ze het rubbertje om zijn kloppende geslachtsdeel schuift, trekt ze haar wenkbrauw steeds iets verder op. 'Wolfs... Is dit?', 'Glow in the dark', grijnst hij, terwijl hij haar naar zich toetrekt. 'Oh mijn god', ze slaat haar hand voor haar mond en schiet in de lach. 'Eef, kom op', hij moet stiekem ook lachen om de neon-groene staaf die fier overeind staat in de verder donkere kamer, 'je ziet er zo niets meer van'. 'Mmm', ze drukt haar mond op de zijne en grinnikt tegen zijn lippen, 'vooruit maar dan, zelfs zo kan ik je niet weerstaan'. Als ze zich zachtjes op hem laat zakken slaken ze allebei een zucht van genot. 'Je bent de mooiste, Eef', hij trekt haar dicht tegen zich aan, zoals hij het liefste met haar vrijt. Knus en intiem. 'En jij bent de gekste', kreunt ze zachtjes, 'nooit meer laat ik jou condooms kopen, Floris Wolfs'.
🤭🤫
Inspiratie te danken aan Grey's Anatomy... 😬Lees ook mijn nieuwe 'lange' verhaal Overgave: https://www.wattpad.com/836705346-overgave-1
JE LEEST
Korte verhaaltjes - Flikken Maastricht
FanfictionHier ga ik korte verhaaltjes plaatsen (of nou ja, in ieder geval één). Ik heb zoveel inspiratie en ik moet het gewoon ergens kwijt...