Hai guys!
First of all, thankyou so much pada pembaca setia DIANA. Tak sangka setakat ini baby no 2 saya ni pun dapat sambutan yang memberangsangkan dari korang semua. Yang vote dan comment tu terima kasih banyak banyak. Saya hargai sangat sangat. Maaf ya kalau ada kekurangan dari saya. Saya akan cuba improve dan berikan storyline yang terbaik untuk anda semua. Jangan berhenti support story ni tau kalau nak tahu kesudahan kisah Eddie dan Diana.
And guys, saya nak bagitahu sekarang saya dah start untuk create story baru. Recently, I'm watching this one sinetron from indonesia in youtube and suddenly I fell in love with the hero 😂. Gosh. Begitu lah cara saya mendapat sesebuah idea. Satu storyline akan terhasil kalau saya crush dengan actor atau actress yang saya tonton. 😜
Jadi guys, please let me know if you guys sudi support story ketiga saya. Kalau korang nak saya akan publish malam esok. Saya sertakan dengan cover dan sinopsisnya.
Kesempurnaan rupa dan kehidupan yang dimiliki oleh Davis Wilder menjadikan dia seorang playboy paling berjaya di Stanfold University. Senyuman menggoda dan kata-kata manis Davis mampu membuatkan dia menawan para gadis hingga ke ranjang. Bagi Davis, cinta hanya satu permainan yang menghiburkan.
Namun hanya kerana satu kejadian yang telah berlaku di antara dia dengan sahabat akrabnya iaitu Jane Daisy mengubah persepsi Davis tentang cinta. Tanpa sedar, rasa sayang pada Jane yang selama ini hanya berlandaskan persahabatan membawa Davis ke dunia yang mampu membuatkan hatinya menggila.
"Lita, tolong aku. Aku benci perasaan aku sekarang."
"Kau boleh benci perasaan kau, tapi kau tak boleh tipu diri kau tentang perasaan sayang kau pada Jane."
Dan sekarang tiba masanya giliran cinta pula yang mempermainkan Davis.
YOU ARE READING
DIANA
RomanceCOMPLETED Diana Darian x Tengku Eddie Diseksa oleh kakak dan ibu tiri sendiri dan akhirnya berkahwin dengan putera raja adalah kisah milik Cinderella. Tetapi tidak kali ini. Kisah ini tentang Diana si kakak tiri Cinderella yang menderita kerana perb...