"Olum ne kadar malsınız lan bu soğukta karı kız bekliyorsunuz," diye söylendi Emir sigarasından son bir fırt daha çekerek.
Serhat kafasını uzattığı okul demirlerinden ona bakmadan sırtına tekme savurdu. "Pezevenk sen ne anlarsın karı kızdan. Sen git ancak götünü siktirecek ibne bul kendine."
Serhat'ın bu sözleri boğazında yumru oluşmasına neden olsa da Emir sessizce ayağa kalkıp biten sigarasını demirliklerin ardına attı. "Ne bok yiyorsanız yiyin amına koyduklarım, ben sınıfa geri dönüyorum."
Hasan ikisinin arasında ki anlamsız küfürleşmeyi duymazlıktan geldi. "Geç kalırsak sınıfa bizi idare et lan, sigaram bitsin bende gelirim bu malı beklemem."
"Bu pezevengin uçkuru yüzünden ben kimseyi idare edemem amına koyim, zil çalınca gelin işte."
Serhat ve Hasan ikilisini ardında bırakıp yavaş adımlarla sıcak okulun içine geri girdi. Sabahtan beri okula gelecek olan değişim öğrencileri yüzünden onun beynini sikmişlerdi. Bu kadar beyin sikişi ona fazlasıyla yeterdi.
Sınıfa geri döndüğünde Nazlı ile İbo'nun oturduğu arka sıraya doğru yürüdü. "Kalk kız oradan götüm başım dondu iki kasayı ısıtayım."
Nazlı içinden bildiği tüm küfürleri sayarken sandalyesinden kalkıp hızla sırasının üstüne oturdu.
Emir, İbo'nun dizlerine sürtünerek Kalorifer'in yanında ki sandalyeyi yan çevirdi ve sırtı kalorifere gelecek şekilde oturdu.
"Bizim ibneler nerede kaldılar?" diye sordu İbo.
Emir ayaklarını İbo'nun sandalyesine dayadı. "Siktiğimin değişim öğrencilerini bekliyor pezevenkler. Soğukta kıçım dondu amına koyim onların zoru yok."
Nazlı sinsice sırıttı. "Sikleri'nin derdine düştüler desene."
"Aynen öyle kardeşim," diye onayladı onu Emir.
Nazlı sol ayağını İbo'nın sandalyesine dayarken sağ bacağını da Emir'in sandalyesine yasladı. Sınıfta tek pantolon giyen kız olduğu için oldukça rahat oturmaya alışıktı. Zaten bu soğuk hava da etek giyen kız ona göre resmen aranıyordu.
İbo sıranın altındaki oyun oynadığı telefonundan kafasını kaldırıp Nazlı ve Emir'in sandalyesine dayanmış ayaklarına baktı. "Ulan yarra.." diyecekken Nazlı'yı hatırladı ve kelimenin sonunu getirmeden "Kafamın üstüne koyun ayaklarınızı isterseniz, eşiğin siki var burada değil mi!"
Emir, İbo'ya cevap verme gereğinde bile bulunmadı ama Nazlı onun kadar sabırlı değildi. Zaten ders notları yüzünden canı iyice sıkkındı birde İbo'nun triplerini dinleyecek durumda değildi. "Git az ötede havla abicim şuan seni çekecek beyin yok bende."
"Senin ne zaman beynin oldu ki şimdi olsun.."
Nazlı, İbo'ya onun sandalyesine dayadığı ayağıyla göbeğine sıkı bir tekme attı. İbo elindeki telefonu yere düşürüp inlerken Emir "Hak ettin Bro hiç boşuna havlamaya başlama şimdi," dedi direk.
İbo düşen telefonunu yerden aldığı gibi oturduğu sandalyesinden kalktı. "Ne haliniz varsa görün lan, ben su dökülmeye gidiyorum."
"Dikkat et de yere dökülmesin, hani göbeğinden göremezsin filan şimdi sen nereye işediğini."
Nazlı'nın bu cümlesine Emir kahkahayla eşlik etti ve tokalaştılar. İbo hiç arkasına bile bakmadan ikisine de orta parmağını gösterip sınıftan çıktı.
***
Son dersin tam ortasında nöbetçi öğrenci sınıfa gelip sınıfın başkan ve yardımcısını müdürün odasına çağırıldığını söyledi. Nazlı ve Hasan birbirlerine soru sorarcasına baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Tüyü BxB (TAMAMLANDI)
Teen Fiction🔞 Argo ve cinsellik içerir. BxB, GxG "Bana şuan dur demezsen birazdan kendimi tutamayabilirim." Deniz ne kadar hızlı gittiklerini haykırmak istese de "Tutma" dedi. Onun dudaklarının içine "Seni istiyorum" derken Emir'in dudaklarından dökülen "Sikt...