Part-23

3.9K 220 10
                                    

"ညီ...ဒီကိစၥက ဘယ္ကဘယ္လို mail boxေပၚေရာက္လာတာလဲ?..."

"မသိပါဘူးဆို ကိုေနရာ..ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို စခ်င္တဲ့လူေတြတင္တာေနမွာေပါ့...
လင္းျမတ္နဲ႔ကြၽန္ေတာ္က ဒီတိုင္းပဲခင္တာပါ..."

"အဲ့တာဆို ဘာလို႔ ညီတို႔အၾကည္စိုက္ေနတဲ့ပံုက ပါလာရတာလဲ?...
မသိတဲ့လူေတြဆိုရင္ ညီတို႔၂ေယာက္ကို သူတု႔ိေရးထားတဲ့ captionအတိုင္းထင္ၾကမွာပဲ..."

"ဟာ...ဟုတ္မွမဟုတ္တာပဲကိုေနရာ...
ကိုယ့္ဘက္ကလိပ္ျပာလံုရင္ၿပီးေရာေပါ့...
လင္းျမတ္ကလည္း သူတို႔ေတြးေနသလိုေတြးမွာမဟုတ္ဘူး..."

"အဲ့တာဆို ဘာလို႔ သူညီ့ကိုၾကည့္တဲ့အၾကည့္က...ခ်စ္ရိပ္လႊမ္းေနတာလဲ?..."

"အဲ့တာ သူ႔ဘက္ကၾကည့္တာေလ...ကြၽန္ေတာ္မွမသိတာ...
ကိုေနထင္သလိုလည္း မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး.."

"က်စ္...ဒါ ညီတို႔အေနအထိုင္မဆင္ျခင္လို႔...ဒီလိုပံုေတြထြက္လာတာေပါ့..."

"ဟာ....ကုိေန!...
လြန္သြားၿပီေနာ္...ကြၽန္ေတာ့္ကိုအဲ့လိုမေျပာနဲ႔...
သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္း စကားေတာင္ေျပာလို႔မရဘူးလား...
တင္တယ္ဆိုတာကလည္း...အတန္းထဲက စေနာက္ခ်င္တဲ့သူေတြ တင္ထားပဲေနမွာေပါ့..."

"ေၾသာ္...စတဲ့သူေတြကလည္း..ညီတို႔ကို အခ်ိန္တိုင္းလိုက္ၾကည့္ေနတာပဲေနာ္..."

"ကိုေန!.."

"အခုဟာက...တစ္ခါလည္းမဟုတ္...၂ခါလည္းမဟုတ္...ဘယ္နွခါရွိေနၿပီလဲ?..."

"ညီလင္းေရာကိုေနဝန္းေရာ..ေတာ္ၾကပါေတာ့..လူေတြလည္းလာေနၾကၿပီ...
ပြဲကလည္း ခနေနရင္စေတာ့မွာ..
အခုေရာက္ေနတာအတန္းထဲမွာလည္းမဟုတ္ဘူး...အားကစားရံုထဲမွာေနာ္...
ရွင္းခ်င္အိမ္ေရာက္မွရွင္းၾကပါ.." ဆိုၿပီး ျပည့္စံုက ဝင္ေျပာေတာ့မွ ၂ေယာက္လံုးတိတ္သြားေတာ့တယ္...

*ျဖစ္ပံုကဒီလို...

ကိုသုတတို႔ပြဲက..၁၀နာရီမွျဖစ္တဲ့အတြက္..ကြၽန္ေတာ္တို႔တစ္ေမဂ်ာလံုး အတန္းခ်ိန္မရွိဘဲ..ဗိုလ္လုပြဲကိုအားေပးဖို႔ျပင္ေနၾကျခင္း ျဖစ္တယ္..။ ၁၀နာရီမထိုးေသးလို႔..ကြၽန္ေတာ္တို႔လည္း...အတန္းထဲက လူေတြနဲ႔ပံုမွန္အတိုင္း စကားေျပာၾကတာေပါ့..။

ဦးဆံုးမို႔ (completed)Where stories live. Discover now