Part-22

4.1K 235 8
                                    

"ကိုသု...မနက္ဖန္ ဗိုလ္လုပြဲၿပိဳင္ရမွာေနာ္...
အေအးမမိေစနဲ႔...အခုလည္း ေႏြးေႏြးေထြးေထြးဝတ္လာပါဆိုတာကို အေပၚက ရွပ္လက္ရွည္ပဲဝတ္လာတယ္...
ေနမေကာင္းျဖစ္ရင္ေတာ့ေနာ္ မကစားရဘူးမွတ္..."

"အင္း..."

"ေရဘူးေရာ ဘယ္နွဘူးယူလာလဲ?...
သူမ်ားေရဘူးမို႔မေသာက္ဘူးဆိုၿပီး..ဒီတိုင္းႀကီး အငတ္မခံေနနဲ႔ေနာ္..
ကြၽန္ေတာ္ဆ္ီ ဖုန္းဆက္..
ကြၽန္ေတာ္လာပို႔ေပးမယ္..."

"အင္း...."

"ၿပီးေတာ့ က်န္ေသးတယ္...
ခန္႔ညားဆိုတဲ့လူနဲ႔ သိပ္မတြဲနဲ႔..
အဲ့လူက ကိုသုကိုႀကိဳက္ေနတာလားမသိဘူး..
အသားသိပ္ယူတာပဲ ကြၽန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး.."

"အင္း..."

"ဟာ...ကိုသု...
ကြၽန္ေတာ္ေျပာတာကို အေလးမထားတာလား..
အင္း တစ္လံုးပဲျပန္ေျဖေနတယ္...
ကြၽန္ေတာ္က ကိုသုကို စိုးရိမ္လို႔ေျပာေနတာေလ...
ဘာလဲ ကိုသုက ကြၽန္ေတာ့္ကို စကားသိပ္မ်ားတာပဲလို႔ ထင္ေနတာလား..."

*ေတဇထြန္းကိုဟာေလ...ဘယ္လိုေလးမွန္းကိုမသိဘူး..အခုလည္းဆိုင္ကယ္ေမာင္းေနရင္းနဲ႔..အေနာက္ကလူကို...တတြတ္တြတ္နဲ႔မွာေနတာ ၾကည့္ဦး...မိန္းမႀကီးက်ေနတာပဲ...

ၿပီးေတာ့ လက္ေအးမွာေၾကာင့္လို႔တဲ့..သူဝတ္လာတဲ့ hoddies ကအိတ္ကပ္ထဲကို လက္ကိုထည့္ထားခိုင္းတယ္...
အင္းေပါ့..သူကေတာ့ေအးမွာေၾကာင့္လို႔ လက္ထည့္ခိုင္းထားတာ..မသိတဲ့သူေတြဆို ခါးဖက္ထားတဲ့ ထင္ၾကမွာ...

မထည့္ခ်င္ဘူးဆိုလည္းမရဘူး..အတင္းထည့္ခိုင္းထားတာ...တစ္ခါတစ္ခါ ဆိုင္ကယ္ေမာင္းေနတဲ့လက္တစ္ဖက္ကိုလႊတ္ၿပီး..ကိုယ့္လက္ကို လာလာကိုင္ထားေသးတယ္...

ဘယ္ေလာက္ေတာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္သလဲ?..ေတြရင္းနဲ႔ကို အသဲယားတယ္..*

"ကိုသု!..ဘာေတြအဲ့ေလာက္ေတာင္ ေတြးေနတာလဲ?...ကြၽန္ေတာ္ေမးေနတာ မၾကာဘူးလား.."

"အင္း...အယ္ မဟုတ္ပါဘူးကြာ...
ငါမင္းစကားကို နားေထာင္ေနပါတယ္...
ငါစဥ္းစားေနတာ...ေတဇထြန္းကိုက ဒီလိုမ်ိဳး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့လူပါလားလို႔...
အခုမင္းေျပာေနတဲ့ပံုစံက..ေကာင္မေလးက သူ႔ရည္းစားေကာင္ေလးကို မွာေနတဲ့ပံုစံနဲ႔တူေနတယ္...
အား....ေျပာေနရင္းနဲ႔အသဲယားလာၿပီ..." ဆိုၿပီး..ဆိုင္ကယ္ေမာင္းေနတဲ့ ထြန္းကိုကို အေနာက္ကေန ပါးကိုဆြဲဖဲ့လိုက္တယ္...

ဦးဆံုးမို႔ (completed)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin