Ringing...Ringing...
"Hello!...ကိုေန.."
"ညီ...ညီ အဆင္ေျပရဲ႕လား...
ကိုယ္လည္း စိတ္ထဲမွာတစ္မ်ိဳးႀကီးျဖစ္ေနတယ္..
ညီ့ကို ညီ့ေဖေဖဘာေျပာတာလဲဟင္...""ဟင့္...ကိုေန..႐ႊတ္..ဟင့္..."
"ညီ...ဘာလို႔ငိုေနတာလဲ?...
ကိုယ္ကိုေျပာေလ...ညီ...
ညီ့ေဖေဖက ညီ့ကို ဘာေျပာလို႔လဲ?...""ကြၽန္ေတာ္တို႔အေၾကာင့္ကိုေဖေဖသိသြားၿပီ ကိုေန..."
"ဟင္...ဘယ္လိုသိသြားတာလဲ?...
ညီ့ကို ဘာလုပ္ေသးလဲ?...ကိုယ့္ကိုေျပာ...""ဘယ္သူေျပာတာလဲ မသိေပမဲ့..ေဖေဖက ေတာ္ေတာ္ကို ေဒါသထြက္ေနတာ..
ကြၽန္ေတာ့္ကိုလည္း တစ္ခါမွမထိုးဖူးဘဲ...၂ခ်က္ေတာင္ထိုးတယ္...
ကြၽန္ေတာ္အထိုးခံရလို႔ဝမ္းနည္းတာမဟုတ္ဘူး...ေဖေဖတုိ႔ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ျဖစ္တည္မႈကို နားမလည္ေပးလို႔ အရမ္းဝမ္းနည္းတယ္...႐ႊတ္..""ဟင္း...ညီရယ္...
ကိုယ္လာခဲ့ရမလားဟင္...ညီ့အိမ္ကို...
ညီအထိုးမခံရေစဘဲ ကိုယ္ကုိယ္တိုင္ပဲညီ့ေဖေဖရဲ႕အထိုးကိုလာခံလိုက္မယ္...""မလာပါနဲ႔ဦး ကိုေန...
ေဖေဖက အရမ္းေဒါသထြက္ေနတာ...
ကြၽန္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းမတက္နဲ႔ေတာ့တဲ့..
ေဖေဖ့သူငယ္ခ်င္းသမီးနဲ႔ေပးစားမယ္လည္း ေျပာတယ္...""ဟာ....အဲ့လိုလုပ္လို႔မရဘူးေနာ္...
ညီလည္း လက္မခံလိုက္နဲ႔ေနာ္...
ညီ့ကိုတကယ္လို႔ အဲ့လိုေပးစားခဲ့ရင္...ကုိယ္လာခိုးမွာ...""အဟက္...ကိုေနကလည္း ရယ္စရာေတြေျပာေနျပန္ၿပီ..."
"ကိုယ္ရယ္စရာေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး...
တကယ္ေျပာေနတာ...ညီ့ကို တကယ္အဲ့လိုလုပ္ခဲ့ရင္ ကုိုယ္တက္လာခိုးမွာ...
ညီသာကိုယ့္ေနာက္ကိုလာဖို႔ျပင္ထား...""ကိုေန...တကယ္ေျပာေနတာလား..."
"ကိုယ့္စကားေတြထဲမွာ..ေနာက္ေနတဲ့စကား တစ္ခြန္းမွမပါဘူး ညီ..."
"အဟင္း...အင္းပါ...
ကိုေနသာတကယ္လာခိုးရင္...ကိုေန႔ေနာက္ကိုကြၽန္ေတာ္ရဲရဲႀကီးလိုက္ခဲ့မွာ...""ခ်ေလာက္!"
"ကိုေန...ဒါပဲေနာ္...
ကြၽန္ေတာ္အခန္းထဲမမဝင္လာလို႔.." လို႔ေျပာလိုက္ၿပီး..ဖုန္းခ်လိုက္ကာ..အခန္းထဲဝင္လာတဲ့မမကို လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္...။
YOU ARE READING
ဦးဆံုးမို႔ (completed)
Romanceခင္ဗ်ားသည္သာလ်ွင္ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဦးဆံုးမို႔ ခင္ဗ်ားရဲ႕အခ်စ္ေတြအကုန္လံုးကြၽန္ေတာ့္အတြက္ပဲျဖစ္ေပးပါ