ဘာလိုလိုနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ပထမနွစ္ဝက္စာေမးပြဲေျဖလာတာ...ဒီေန႔ဆိုေနာက္ဆံုးေန႔ျဖစ္ၿပီ...။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အကုန္လံုးက ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္မို႔ ဘာမွေတာ့မျဖစ္ဘူး...။ စာေမးပြဲေျဖတယ္ဆိုတာကလည္း...ကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္ေတာ့ ဘာမွမထူးျခားပါဘူး...။ အရင္ကတည္းက လုပ္လာခဲ့တာမို႔ အခက္အခဲေတာ့မရွိပါဘူး...။
ကြၽန္ေတာ္တို႔ထြက္လာတဲ့အထိ...ကြၽန္ေတာ့္ခ်စ္သူစာဂ်ပိုးေလးက ခုထိမထြက္ေသးဘူး...ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေျဖေနလဲမသိဘူး..။ ဂုဏ္ထူးတန္းတက္မို႔လားမသိဘူး..။ ကြၽန္ေတာ္တို႔လည္း အေရွ႕ကခံုမွာေစာင့္ေနလိုက္တယ္...။ ခနၾကာေတာ့..ေမးခြန္းစာ႐ြက္နဲ႔ စာေရးကိရိယာေတြ ကိုင္ၿပီး...ကိုသုထြက္လာတယ္..
"ေျဖနိုင္လား ထြန္းကို...
အေစာႀကီးထြက္သြားတာ...""ကြၽန္ေတာ္က လက္ေရးျမန္တယ္ေလ...
ၿပီးေတာ့ ၅ပုဒ္ပဲေျဖခဲ့တာ...တစ္ပုဒ္ကမရလို႔...ဟီးဟီး...
ကိုသုကေရာ ဘာလို႔ၾကာေနတာလဲ?...ဂုဏ္ထူးတန္းတက္မလို႔လား....""မဟုတ္ပါဘူး...အပုဒ္မွားေျဖမိလို႔..ဟီးဟီး...
ညီလင္းတို႔ျပည့္စံုတို႔ေရာ ေျဖနိုင္လား..""ေျဖနိုင္တယ္...ကိုသုတ..."
"ကိုေလး....ေျဖနိုင္လား..." ဆိုၿပီး ေမနွင္းစုကအနားေရာက္လာတယ္...
"အင္း...ေမေလးေရာ..."
"ဟုတ္...ေျဖနိုင္တယ္...
အဲ့တာဆို ေမေလးသြားေတာ့မယ္ေနာ္...""ေအးေအး..."
"ကြၽန္ေတာ္လည္းသြားလိုက္ဦးမယ္...ကိုသုတ..
ေဟ်ာင့္ေတြ ငါျပန္နွင့္ၿပီေနာ္..."ေမနွင္းစုထြက္သြားတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုနႈတ္ဆက္ၿပီး...ေမနွင္းစုေနာက္လိုက္သြားတဲ့ ျပည့္စံု...
"ညီ!...ညီ!...
ဟူး...ေမာလိုက္တာ..."ဆိုၿပီး ညီလင္းကုိလွမ္းေခၚၿပီး ေဘးနားေရာက္လာတဲ့ ကိုေနဝန္း"ကိုေန႔အစား ေမာလိုက္တာ...
cycle standကေစာင့္ေနပါလား..."ကိုေနဝန္းတို႔ physics majorသမားေတြက...ကြၽန္ေတာ္တို႔အေဆာင္မွာေျဖရတာ...ကြၽန္ေတာ္တို႔က သမိုင္းေဆာင္မွာ ေျဖရတဲ့အတြက္...ေတာင္နဲ႔ေျမာက္လို႔ ေဝးတယ္...။ အဲ့တာကို ေန႔တိုင္း လာပို႔လိုက္...ေျဖၿပီးရင္ ဒီမွာလာေစာင့္ေနတယ္...။ သူ႔အစားကြၽန္ေတာ္ပင္ပန္းလိုက္တာ...
YOU ARE READING
ဦးဆံုးမို႔ (completed)
Romanceခင္ဗ်ားသည္သာလ်ွင္ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဦးဆံုးမို႔ ခင္ဗ်ားရဲ႕အခ်စ္ေတြအကုန္လံုးကြၽန္ေတာ့္အတြက္ပဲျဖစ္ေပးပါ