Ringing....
"Hello!...."
"ဟျောင့်....ငါတို့ မင်းအိမ်ရှေ့....ရောက်နေပြီ.."
"ဘယ်သူလဲ?...ဘာလာလုပ်တာလဲ?...."
"မင်းယောက်ဖ....ကျောင်းသွားမလို့...
လာခေါ်တာ...""ဘာ!....ချီးကို ယောက်ဖ...မင်းတို့ကို...
အဲ့လိုမခေါ်နဲ့လို့...ဘယ်နှခါပြောရမလဲ...""စတာပါကွာ..ဟဲ..ဟဲ....
အခု အိပ်ချင်ပြေသွားပြီးလား...အိပ်ချင်မူးတူးနဲ့ ဖုန်းနံပါတ်ကိုသေချာမကြည့်ဘူး...
မင်းကလေ....ကာလနဂါးသေလို့ ဝင်စားသလား အာက်မေ့ရတယ်...အိပ်ကို အိပ်နိုင်လွန်းတယ်....
ငါတို့....အိမ်ထဲဝင်လာခဲ့လို့ရမလား...""မဝင်လာနဲ့.....သွားနှင့်ကြကွာ..."
"ဖြေးဖြေးပြောပါ...တေဇရယ်..မသွားသေးဘူး..
ငါတို့က..ဒီနေ့..မင်းနဲ့..အတူတူသွားချင်နေလို့...
ဒါနဲ့....မင်းညီမလေးရော....ကျောင်းသွားပြီလား...""အဲ့တာ....မင်းကိစ္စ မဟုတ်ဘူး....
အခုမှ...8နာရီပဲ ရှိသေးတာကို....မင်းတို့က...ကျောင်းကို....အစောကြီး ဘာသွားလုပ်မလို့လဲ..""ဘာလုပ်လုပ်ကွာ....
မင်းထွက်မလာသေးဘူးလား....
ငါတို့ကို အိမ်ထဲခေါ်ဦးလေကွာ...အပြင်မှာရပ်စောင့်နေရတာ..
ကြာနေပြီ....အိမ်ထဲလာခဲ့လို့ရမလားဟင်....""မခေါ်ဘူး...မလာနဲ့....
ငါအခုပြီးပြီ....မဝင်လာခဲ့နဲ့နော်....
ငါအခုထွက်လာပြီ..." ဆိုပြီး
ဖုန်းချသွားတဲ့ 'တေဇထွန်းကို'
* 'တေဇထွန်းကို'ဆိုသည်မှာ...အဲ့လို ညီမကို အရမ်းချစ်တာ...
ဖုန်းထဲမှာမို့လို့သာ..ယောက်ဖလို့ခေါ်ရဲတာ...အပြင်မှာသာဆို...အဲ့လိုခေါ်ရင်...လက်ထဲမှာပါလာတဲ့ ပစ္စည်းနဲ့ကို...ကောက်ရိုက်တာ....
သူငယ်ချင်းတွေ...ဘာတွေလည်း မထားဘူး...သူ့ညီမကို ထိလို့ကတော့....ဘယ်သူ့ကိုမှ မညှာဘူး...
သူထွက်လာရင်လည်း....ကျွန်တော့်ကို ဘယ်လို ပြောဦးမလဲမသိဘူး....အခန့်မသင့်ရင်..
လက်ထဲမှာ..ပါလာတဲ့ ပစ္စည်းနဲ့ပါ...အရိုက်ခံရမှာ...
ဖွဟယ်...လွဲပါစေ ဖယ်ပါစေ....သူ့လက်ထဲမှာ....ဆိုင်ကယ်ဦးထုပ်တော့ မကိုင်ခဲ့ပါစေပါနဲ့..*
VOCÊ ESTÁ LENDO
ဦးဆံုးမို႔ (completed)
Romanceခင္ဗ်ားသည္သာလ်ွင္ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဦးဆံုးမို႔ ခင္ဗ်ားရဲ႕အခ်စ္ေတြအကုန္လံုးကြၽန္ေတာ့္အတြက္ပဲျဖစ္ေပးပါ