– Ne már! Miért zuhanok le mindig? Ez nem igazság! – háborgott Eijirou, karba fonva a kezét.
Megráztam a fejem és az egyik gombra mutattam. – Ezt kell nyomnod, hogy visszajöhess – emlékeztettem a fiút.
– Azt nyomtam, de csak suhintott egyet a kardjával és leesett!
– Válassz olyan karaktert, aki könnyen visszarepül a csatatérre. Például R.O.B.-ot vagy Zeldát.
– Nem akarok egy hercegnővel lenni!
Elnyomtam egy mosolyt. Eijirou nagyon aranyos volt, mikor megsértődött, ami gyakran előfordult közös videojátékozásaink során.
Ásítottam egyet és az órára pillantottam. – Ó, már fél tizenegy is elmúlt...
– Hű... Elszaladt az idő – csodálkozott Eijirou az órára pillantva. – Asszem, anyukám nem örülne neki, ha felkelteném, de otthon hagytam a kulcsom. Izé, nagy baj lenne, ha itt aludnék?
– Dehogy – válaszoltam, és igyekeztem a lehető legsemlegesebb hangot megütni, noha a szívem vadul kalapált. Hogy valamivel lefoglaljam a kezem, a konzollal kezdtem babrálni.
Legjobb barátok lévén Eijirou már nem először aludt nálunk, de minden alkalommal izgatott lettem. Persze a forgatókönyv általában ugyanaz volt: játszottunk vagy megnéztünk egy filmet, aztán ki-ki leheveredett a saját fekhelyére (ez a fiú esetében egy futon volt), egy darabig még beszélgettünk, aztán rendszerint bealudtam egy mondat közepén, természetesen totál leégetve magamat, hogy aztán másnap az édesen hortyogó Eijirou látványára keljek fel. Mégis, a gondolat, hogy valaki hajlandó hosszú ideig egy légtérben tartózkodni velem, anélkül, hogy a nyakát féltené, megbecsülendő kivétel volt.
Eijirou összeszedte a holmiját, miközben én kikapcsoltam a NinTendou Switchemet.
Míg barátom fürödt, a Hang is megszólalt.
Olyan szánalmas, ahogy szinte rimánkodsz, hogy itt aludjon. Nyilvánvaló, mit érzel. Igazából azon csodálkozom, hogy még nem utált meg teljesen...
N-na de... Az idő... – hebegtem.
Kifogások, mindig csak kifogások!
Igyekeztem elhallgattatni magamban a hangot, ugyanis nem hallottam többé a víz folyását, ami azt jelentette, Eijirou hamarosan visszatér.
Noha ismerte az első számú titkomat, a Hangról még neki sem meséltem. Féltem, hogy őrültnek fog tartani, hogy ez már elég lesz ahhoz, hogy ő is itthagyjon.
Miután vagy egy fél évvel ezelőtt megvédett Shashitáéktól, Eijirou egyre többször kereste a társaságomat, és bár eleinte igyekeztem távol maradni tőle, lassan de biztosan belopta magát a szívembe. Legjobb barátokká avanzsáltunk – azt, hogy én többet éreztem iránta, egyedül apa tudta.
Két titkom volt, mindegyiket a két legfontosabb ember őrizte, és tudtam, hogy minden romba dőlne, ha a másik tudomást szerezne róla.
•~•~•
– Aaaah, ember, úgy izgulok a holnap miatt – ásított Eijirou, kényelmesen elhelyezkedve a futonon.
Én, aki mozdulni sem mert, nehogy túl hangos és zavaró legyen a másik számára, aprót biccentettem, és csak azután jutott eszembe, hogy ezt nem láthatja a sötétben.
Egy szót sem szólok, Ash – sóhajtott a Hang.
– Eto, én is – válaszoltam gyorsan. – De hogy őszinte legyek, semmi kedvem ehhez az egészhez – húztam el a szám.
YOU ARE READING
Két titok
Fanfiction[BEFEJEZETT] Abban a világban, ahol az emberek nyolcvan százaléka rendelkezik valamilyen szuperképességgel, természetes, hogy mindenki valami erős, egyedi képességet szeretne. Aizawa Ashiliának ez megadatott, és tönkre is tette az életét. Egyetlen...