Black melangkah masuk ke dalam markasnya.Wajahnya seperti biasa, bengis dan sangat menakutkan. Kesemua anak buahnya menunduk hormat.
Dia menuju kearah bilik seksaan. Pintu dibuka dengan kasar. Bibirnya tersenyum sinis melihat seorang lelaki yang penuh dengan lebam dan darah.
"Tairon, nice to meet you." kata Black sinis kepada lelaki yang bernama Tairon. Lelaki tersebut membuka matanya dan melihat tajam kearah Black.
"Black. I will make sure you regret what you did to me!" jerit Tairon. Namun, Black hanya memberikan dia senyuman sinis sahaja.
"Really? Are you sure?" soal Black dengan nada mengejek. Tairon berasa marah dengan Black. Namun, selepas itu Tairon tersenyum penuh makna kepadanya.
"How about your girl Black? Qina right? Is so fucking beautiful!" ujar Tairon dengan senyuman sinis.
Bukan dia tidak tahu yang Black ada menyimpan seorang gadis dalam rumahnya. Dan dia pasti gadis tersebut sangat istimewa bagi Black.
"Don't you dare to touch her. Better you shut your mouth before i cut your tongue out!" marah Black lalu menunbuk wajah Tairon sehingga dia puas.
"So sweet, you loved her Black? But if you don't want her anymore, you can give it to me," kata Tairon lagi. Black yang kesabarannya hanya setipis bawang terus melepaskan kemarahannya. Dia mengambil gunting lalu menarik lidah Tairon dan menguntingnya tanpa belas kasihan.
"Argh!"
"I told you, Tairon to shut your mouth but what you do?" kata Black dengan sinis. Lalu dia mencucuk kedua-dua mata mata Tairon menggunakan gunting tersebut dan menariknya keluar.
"Argh!"
Black tersenyum puas. Selepas itu, dia mengutip biji mata Tairon dan dimasukkan ke dalam mulut Tairon.
Tairon yang belum sedia, terkejut dan secara tidak langsung biji matanya di telan tanpa sengaja oleh dirinya sendiri.
"Delicious right?" ujar Black. Namun, Tairon hanya diam berkutik. Mahu bersuara tetapi dia tidak mampu.
Black mengambil paku dan tukul lalu menuju kearah Tairon semula. Dia puas melihat musuhnya yang sedikit lagi akan kehilangan nyawa.
Dia letak paku di peha Tairon dan menukulnya seperti menukul kayu. Bergema bilik seksaan tersebut dengan jeritan Tairon.
"Argh!"
Namun, jeritan Tairon tidak menganggu perbuatan Black untuk menyeksanya. Malah, dia lebih suka mendengar jeritan tersebut.
Dia menukul kedua-dua peha Tairon sehingga telapak kakinya. Selepas melakukan itu, dia mengeluarkan pistol dan dihalakan kepada Tairon.
"Go to hell!"
Bang!Bang!Bang!
Tepat di dada Tairon, Black menembaknya. Selesai sahaja menamatkan riwayat Tairon, dia bergegas pulang ke rumah, namun sempat dia berpesan untuk membersihkan mayat tersebut.
'No one can take her from me. NO ONE!' desis hati Black.
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐄
Action( 𝓒𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂 ) ( 𝓑𝓸𝓸𝓴 4 ) "Hoii, perempuan berhenti sial!" jerit lelaki tersebut. "I'm sorry, Jian. But, saya dah tak tahan, it's hurt." Qina. "Goodbye, little girl. " Black "Apa salah Qina? " Qina Black adalah seorang mafia yan...