dua puluh lapan

2.9K 153 2
                                    

Bergema bilik tersebut dengan suara lantang dari Black yang sedang memarahi anak buahnya. Kesemua anak buahnya yang berada di dalam bilik tersebut sudah kecut perut melihat wajah bengis milik Black.

"Korang tunggu apa lagi? Cari Puan sampai jumpa, bodoh!" tengkingnya. Nafasnya turun naik tika itu. Dia berasa sangat marah kerana niatnya ingin mengajak Qina keluar. Iye lah, gadis itu sudah lama tidak keluar jalan.

Namun, setelah sampai rumah, Qina tiada di dalam biliknya. Puas dia mencari namun tetap tiada. Oleh sebab itulah dia marah. Dan bila ditanya pada anak buahnya, semua tidak tahu di mana Qina berada dan itu menambahkan lagi kemarahannya.

"Baik, boos!" jawab mereka serentak lalu keluar dari bilik tersebut. Black menumbuk meja dengan sedikit kuat. Anak matanya sudah menjadi gelap.

Dia sangat risaukan di mana gadis itu berada sekarang. Dia risau jika musuhnya yang menculik Qina untuk membalas dendam terhadapnya.

"Kau dekat mana, girl?" gumamnya perlahan. Dia merenung gambar milik Qina yang berada dalam biliknya. Gambar tersebut sudah lama dia simpan tanpa pengetahuan gadis tersebut.

"I love you, girl. Tolong jangan buat aku macam ni. Jangan buat aku risau,'

𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now