lapan puluh tujuh

2.4K 101 5
                                    

Black mengerang kesakitan. Dia menutup perutnya menggunakan telapak tangannya kerana darah tidak berhenti keluar.

"Bro?" kata Jack lalu mendekati tubuhnya yang lemah. Black cuba mencari nafasnya yang tersekat-sekat. Jack mengalirkan airmatanya melihat Black yang sukar untuk bernafas. Amir tersenyum puas. Sudah lama dia membenci lelaki itu kerana disebabkan lelaki itu, dia kehilangan orang yang dia cintai.

Dan dia juga mendapat tahu bahawa gadis itu adalah Nira dan bukannya Qina. Jadi dia ingin mendapatkan cinta Nira tapi gadis itu sama sekali tidak memandangnya. Gadis itu hanya menyukai Black.

Argh!! Dia tidak boleh terima semua itu! Jika bukan Black yang akan mati, maka dia akan membunuh Nira supaya tiada siapa yang akan mendapat gadis itu. Gila? Memang gila.

"KAU MEMANG NAK MATI KAN SETAN!! ARGHHH!!!" jerit Nira dengan lantang. Serta-merta ikatan pada tangannya terlepas dan wajahnya juga sudah membengis. Tiada lagi wajah yang ayu dan manis. Jessica sudah menelan air liur dengan kesat melihat rakannya.

Nira bergerak ke arah Amir. Dia mengambil samurai yang ada di dalam bilik tersebut. Kakinya yang tercedera sudah tidak dihiraukan lagi.

"KAU MEMANG SETAN!" marah Nira lalu menusuk perut Amir menggunakan samurai tersebut sebanyak 4 kali sehingga tembus ke belakang Amir.

Zap!Zap!Zap!

"Arghh!!"

Zap!

"KAU MEMANG PATUT MATI!" tengking Nira lagi. Dia memotong kedua tangan Amir menggunakan samurai tersebut.

Zap!Zap!

"HAHAHAHAHHA."

Amir sudah tidak bernyawa namun Nira masih belum puas. Bilik itu bergema dengan gelak tawa psychonya. Mereka yang berada di dalam bilik tersebut gerun melihat Nira yang tidak waras. Gadis itu sangat kejam!

Nira mencincang kesemua badan Amir tanpa rasa belas kasihan. Dirinya sudah tidak terkawal melihat orang yang dia sayang tercedera.

"G-girl?"

Black memanggilnya dengan lemah. Ingin dia menghalang namun dia tidak berdaya. Nira pula masih dalam keadaan yang tidak waras.

"Giliran korang pula." kata Nira dengan senyuman seram. Mereka bertiga ingin melarikan diri namun kemana pergi nak pergi?

"AKU TAKKAN LEPASKAN KORANGLAH!" tengking Nira lalu menarik Justin ke arahnya. Samurai diangkat lalu dia memancung kepala Justin dengan kasar.

Zap!

Justin sudah tidak bernyawa. Walaupun Justin sudah tidak bernyawa namun dia masih belum cukup bagi Nira. Dia mengambil pistol yang berada disitu lalu menembak keseluruhan tubuh Justin yang sudah tidak bernyawa itu.

Bang!Bang!Bang!Bang!

Nira tersenyum senget. Dia melihat ke arah kedua orang tua angkatnya. Nira mendekati tubuh itu.

"AKU DAH LAMA SABAR DENGAN KORANG! KORANG SANGGUP BODOHKAN AKU SELAMA NI! KORANG BUAT PERJANJIAN KARUT TU DAN DISEBABKAN KORANGLAH IBU DAN ADIK KEMBAR AKU MATI! MATI!!!" tengking Nira kepada mereka berdua. Jack dan Jessica sudah kecut perut melihat sisi gelap Nira.

"AKU LAYAN KORANG DENGAN BAIK! AKU PERCAYAKAN KORANG! TAPI KORANG SANGGUP BUAT AKU MACAM NI! KORANG SEMBUNYIKAN PERBUATAN JAHAT KORANG DENGAN BERITAHU AKU YANG IBU DAN ADIK KEMBAR AKU DIBUNUH OLEH AYAH KANDUNG AKU SENDIRI TAPI SEBENARNYA KORANG MEMANG SENGAJA KAN? KORANG YANG SURUH LELAKI SETAN TU RAPAT DENGAN AYAH AKU DAN SURUH DIA JADI PEMBUNUH UPAHAN AYAH AKU SUPAYA AKU PERCAYA YANG BUNUH IBU DAN ADIK AKU ADALAH AKU KAN? ERGHH!!!! KORANG MEMANG SETANLAH!" tengkingnya lagi lalu menarik rambut Puan Hailen. Sememangnya Puan Hailen tidak menggunakan hijab dan hanya freehair saja.

"Arghh!! S-sakit." adu Puan Hailen. Encik Broke tidak mampu untuk melawan kerana dia sendiri pun gerun melihat sikap Nira yang sangat kejam.

"Kau kata sakit? Tapi tak sesakit hati akulah setan!" balas Nira lalu memotong telinga Puan Hailen. Wanita itu menjerit kesakitan.

Zap!

Zap!

"Arghh!!!"

Tidak cukup dengan itu. Tubuh Puan Hailen ditolak ke lantai. Nira memandangnya dengan pandangan membunuh. Nira membelah badan Puan Hailen dengan kasar. Bilik tersebut sudah dibanjiri dengan darah manusia.

"Arghh!!!"

Selepas membelahnya, dia merentap jantung Puan Hailen dengan kasar. Puan Hailen sudah tidak bernyawa. Nira memotong jantung tersebut dan kesemua organ-organ milik Puan Hailen dikeluarkan. Sangat ngeri.

"MATI PUN KAU!"

"SEKARANG GILIRAN KAU PULA ORANG TUA!" kata Nira lalu menarik tubuh Encik Broke yang jelas takut dengan dirinya. Dia mengambil gunting untuk melakukan kerjanya. Memandangkan mereka sedang berada di dalam bilik seksaan. Senang untuk dia mengambil senjata untuk menyeksa mangsanya.

Dia mencungkil biji mata Encik Broke dengan senyuman psychonya. Selepas itu, dia mencucuk pula kepala lelaki itu secara berkali-kali.

"G-girl berhenti."

"Beb, please stop it!"

"Dear enough!"

Masing-masing menyuruh gadis itu untuk menghentikan perbuatan kejamnya namun semuanya tidak dihiraukan.

"HAHAHAHAHAHA, MATI PUN KORANG SEMUA! HAHAHAHAHAHA." Nira gelak dengan riang. Selepas itu, dia melihat roh adik kembarnya yang sedang tersenyum manis kepadanya.

"Akak, dah lah akak. Jangan jadi kejam sangat. Mereka pun manusia juga yang tidak lepas daripada membuat kesilapan. Adik mohon berhenti. Terima kasih sebab dah tuntut keadilan atas kematian adik dengan ibu. Terima kasih akak. Adik dan ibu sayang sangat dekat akak."

"A-dik." bergetar suara Nira memanggil adik kembarnya. Selepas itu, kepalanya terasa pening.

"Adik...Arghh!!"

"Beb!"

"Dear!"

Pandangan Nira menjadi gelap dan dia sudah tidak sedarkan diri.

𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now