Black memandang wajah gadis yang sedang menahan kesakitan dengan pandangan sinis. Tapi bukannya dia kisah.
"P-please-stop." rayu gadis itu tersekat-sekat. Black tidak memperdulikan rayuan gadis itu. Jian pula hanya mampu memandang sahaja.
"No girl. I can't stop. Sorry. You touch my girl. So kau terima jelah," balas Black kepada Hayati.
Dirinya sudah dikurung di dalam bilik itu selama 3 hari. Dikurung tanpa memberinya makan dan minum. Sungguh menyeksakan!
"Aku minta maaf," ucap Hayati. Dia tidak menyangka boss serta lelaki yang dia cintai adalah seorang ketua mafia.
Kalau dia tahu dari awal, dia takkan berani buat hal dengan lelaki itu. Tidak akan! Tapi semuanya sudah terlambat. Menyesal pun tiada guna.
Black mengukirkan senyuman senget. Sedikit pun dia tidak kasihan pada gadis itu. Siapa suruh berani menyentuh Nira? Kan dah mendapat.
"Kau tampar dia macam ni." kata Black lalu menampar kuat pipi mulus Hayati.
Pang!
"Iskk..iskk.." Hayati hanya mampu menangis. Terasa sakit di bahagian pipinya. Dah berapa kali dia ditampar oleh Black.
"Itu belum cukup, girl. Ada yang kurang lagi." kata Black lagi lalu mengambil gunting dan memotong kesemua jari cantik milik Hayati.
"Arghh!! S-ssakit." adu Hayati dengan kuat. Black buat tidak tahu. Darah yang mengalir tidak diperdulikan.
"S-sakit." adunya lagi. Black tersenyum puas kerana dapat menyeksa gadis itu. Hayati sangat lemah serta bibirnya sudah pucat.
"Bunuh je aku. Jangan seksa aku macam ni." pasrah Hayati. Dia tidak sanggup lagi menahan kesakitan. Baik dia mati je terus.
"Cadangan yang bagus tapi aku masih belum puas lagi nak main dengan kau sebelum aku bunuh kau," balas Black. Hayati tidak mampu melawan lagi. Nafasnya juga tersekat-sekat.
Black mengambil asid lalu menumpahkannya ke wajah, tangan serta kaki Hayati. Bergema bilik tersebut dengan jeritan nyaring dari Hayati.
"Arghh!!! Pa-nasss." jerit Hayati. Black tersenyum puas melihat wajah serta tubuh gadis itu telah hancur akibat asid tersebut.
"Sekarang kau dah boleh mati. Bye!"
Bang!Bang!Bang!Bang!
Tepat mengena pada jantung Hayati, Black melepaskan tembakan. Dia tersenyum puas. Sekarang gadis itu sudah tiada di dalam dunia.
"Bersihkan mayat dia! Pastikan bilik ni bersih. Faham?" kata Black tegas. Anak buahnya mengganguk faham dengan arahannya.
"Faham, boss!"
"Good,"
Selepas itu, dia melangkah pergi diikuti dengan Jian dibelakangnya. Jian adalah orang kepercayaan Black.
"Jian, tolong hantar aku pergi rumah my mom." Arah Black lalu dibalas anggukan dari Jian. Mereka berdua menuju ke rumah Puan Sarah.
Black melangkah masuk ke dalam rumah ibunya, Puan Sarah. Dari jauh lagi dia terdengar dengan gelak tawa Puan Sarah dengan seseorang.
"Mom."
"Eh, Mike. Duduk sini." ujar Puan Sarah kepadanya. Black akur dan mendekati ibunya.
Dia terkejut melihat Nira dan Jessica yang sedang tersenyum manis kepadanya. Dia berasa pelik dengan kedua gadis itu.
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐄
Action( 𝓒𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂 ) ( 𝓑𝓸𝓸𝓴 4 ) "Hoii, perempuan berhenti sial!" jerit lelaki tersebut. "I'm sorry, Jian. But, saya dah tak tahan, it's hurt." Qina. "Goodbye, little girl. " Black "Apa salah Qina? " Qina Black adalah seorang mafia yan...