SELEPAS makan malam bersama keluarga Tengku Rasydan, Medina mengambil langkah untuk masuk ke dalam bilik melepaskan lelahnya. Baru sahaja badannya berbaring di atas katil yang empuk itu tiba-tiba pintu bilik dikuak dari luar. Tahulah dia siapa gerangan itu. Tanpa mempedulikan Daniel, Medina memejamkan matanya dengan erat.
"Baby."
Daniel duduk bersebelahan dengan isterinya di atas katil. Tangannya mengusap bahu Medina dengan lembut dan perlahan. Pantas Medina menepis tangan lelaki itu dengan kasar, "Don't touch me."
Berkerut wajah Daniel mendengarkan kata-kata Medina itu. Dia perasan sejak peristiwa tengah hari tadi Medina cuba mengelak darinya. Satu senyuman muka tersungging pada bibirnya. Tahulah dia bahawa isteri kesayangannya sedang merajuk dan mahu dipujuk.
"Dee. Sayang."
Medina terus menarik comforter hingga menutup kepalanya. Daniel cuba menahan tawanya dari meletus, risau rajuk isterinya semakin teruk. "Sayang..." Daniel menarik tubuh Medina masuk ke dalam dakapannya dengan erat.
Medina memprotes dengan cuba melepaskan diri dari pelukan suaminya. Dia masih mahu merajuk dan tak akan terpujuk dengan pujukan suaminya buat masa terdekat ini. Daniel pula semakin mengeratkan pelukannya lalu turut masuk ke dalam comforter.
Satu senyuman nakal mula terukir pada bibir Daniel lalu tangan kanannya mula menyusup masuk ke dalam baju Medina. Tangannya menyentuh kulit badan isterinya lalu diusap dengan lembut. "Sayang..." Sungguh sensual nada digunakan oleh Daniel membuatkan Medina meremang.
Medina cuba buat tidak peduli akan sentuhan suaminya namun bila dibiarkan semakin menjadi-jadi pula. "Marah lagi ke tentang siang tadi, hmm?" bisik Daniel.
"Sayang, jangan senyap macam ni. I miss your voice, laugh and your yummy lips."
"Hmmm lepaslah."
"Tak nak sampai sayang cakap sayang tak marahkan abang lagi." Daniel mencubit-cubit kulit badan milik isterinya. Geram.
Medina mengalah. Dia tak boleh tahan dengan sentuhan dan belaian suaminya yang sungguh membuatkan dirinya agak terangsang. Tubuh berpusing menghadap Daniel. Mereka berdua masih berada dalam comforter.
"Tak marahlah."
"Betul?"
"Hmm ya."
Hujung bibir Daniel ditarik hingga ke atas lalu mencium bibir merah milik Medina. Semakin lama Daniel semakin mendalamkan ciumannya dan mereka berdua semakin khayal dalam dunia ciptaan mereka sendiri. Tangan Daniel yang sememangnya tadi tidak duduk diam semakin merayap pada tubuh milik Medina. Leher Medina dijilat, dikucup lalu digigit sehingga meninggalkan beberapa hickey di situ.
"I love you, sayang."
"Hmmm baby."
Daniel menjilat cuping telinga isterinya lalu membisik sesuatu, "I can't hold this anymore, babe. I want you." Medina senyum lebar lalu menarik kepala suaminya dan bibirnya menyambar bibir milik Daniel.
"I'm yours, darling. Ride me and bring me to our heaven." Sebaik sahaja Medina membisikkan kata-kata itu, Daniel terus membuka pakaian di tubuhnya dan tubuh ramping milik Medina.
Bulan dan bintang menjadi peneman sepasang suami isteri menghangatkan cinta mereka. Biarlah ia menjadi satu memori yang terindah.
***
TENGKU Rasydan yang sedang membaca surat khabar di ruang tamu itu diganggu dengan anak kembarnya. Rayyan dan Raydan menghimpit sebelah kiri dan kanan Tengku Rasydan dengan sengihan misteri. Bertaut kening Tengku Rasydan melihat kedua-dua anaknya yang tersengih macam kerang dah busuk.
YOU ARE READING
Badboy Itu Suami Aku
Romance2ND ROMANCE BY _AISYWA Setelah sekian lama di bumi England, kini dia pulang ke tanah air bersama keluarganya. Masuk sahaja sekolah baharunya iaitu Stars Highschool, dia sering menjadi tumpuan orang ramai. Tengku Medina Iris, kecantikkannya dan sifa...