کلمات منطقی ای که از یک قلب بی عشق بهم داده شده بود
من کلاویه هارو نواختم
تا قسمتای پیدا شده رو مال خودم کنم
بنظر میرسه زندگیم عالیه
اما پشت اون لبخند
واقن آزارم میده
دارم سعی میکنم زندگیمو نجات بدم
با یه چتر...
Kim taehyung - coming soon
***
"جیمین"
بعد از خداحافظی ای که لوکس بودنش بیش از حد چشمم رو گرفت، به خونه ی درب و داغونم تو هنگ دائه برگشتم.
فکر نمیکردم تو کیفی که از مین نابی دزدیدم چیز به درد بخوری پیدا کنم، حدس میزدم مثل اکثر دختر های دیگه توی کیفش پر از لوازم آرایش و احتمالا یه اسپری بدن گرون قیمت باشه، چیزهایی که همیشه تو کیف دوست دختر هام پیدا میشد.
وقتی سوهیونگ کیفش رو برام آورد به گوشه ی خونه پرتش کردم.
جئون جونگ کوک خیلی پسر سختی بود و یک ثانیه هم از اون خواهر و برادر دست نمیکشید تا بتونم بهشون نزدیک بشم. تیرم در مورد اون پسر عمیقا به هدف نخورد و فقط چند روزی درگیرش کرد.
اونقدر نا امید شدم که بالاخره سراغ کیف نابی برم، و باز کردن اون کیف شد یه راه جدید برای گذر از بن بستی که جونگ کوک برام ساخته بود.
توی کیفش چیز زیادی جز یه کارت اعتباری ساده، چند تا برگ گل وگوشی موبایلش نبود. با کمک یکی از دوستانم بدون پاک کردن اطلاعات گوشیش رو رمزگشایی کردیم. اولین جایی که بهش سر زدم لیست تماس ها و پیامک های اون دختر بود تا ببینم در مورد عمیق بودن رابطهش با یونگی و جونگ کوک درست حدس زدم، و طعمه ی خوبی رو انتخاب کردم یا نه؟
تمام تماس ها و پیامک هاش جز مین یونگی شامل مرد های زیادی میشد و همین باعث شد اولین لقبی که اون دختر رو باهاش خطاب کنم هرزه باشه، مرد هایی که بعد ها فهمیدم همه یه جونگ کوک دیگه برای نابی بودن.
کافی بود سابقه ی وب گردی و نُت های اون دختر رو چک کنم تا به برنامه ی بعدیش پی ببرم. تولد31 سالگی مین یونگی رویداد مهمی تو زندگی اون دختر بود که از ماه ها قبل درگیرش کرده بود. توی تمام سرچ هاش دنبال دیسک های قدیمی ای گشته بود که من یه کلکسیون ازش رو تو کافه ی سانگمی نگه میداشتم. نمیدونستم نابی تا اون موقع موفق شده هدیه تولد برادر عزیزش رو پیدا کنه یانه ولی شاید حتی با وجود تاریکی این بار هم دختر رو به دامم میفتاد. شانس بدجوری توی اوج گرفتنم با اون بال های سیاه همراهیم میکرد، کی فکرش میکرد دیسک هایی روزی به جای دستمزد از یه پیرمرد سالخورده که براش بارش روجابه جا کرده بودم، گرفتم اونقدر به دردم بخوره؟
YOU ARE READING
Kiss my wings
Mystery / Thriller• Name: Kiss my wings • Couple: Sope, Yoonmin, Vkook، boyxgirl & ... • Writer: Polaris • Summary: شروع تاریکی زندگیش ساده به نظر می رسید. رسوایی یونگی در مطبوعات و برملا شدن رازی که به نظر بزرگترین پنهان کاری زندگیش بود، مقابل چشم هزاران تماشاگر...