Az előző rész tartalmából

206 11 2
                                    

A 17 éves mágustanoncok legnagyobb álma, hogy egy életreszóló kalandban vehessenek részt, melyet majd évek múltán is büszkén mesélhetnek a barátaiknak, a családjuknak, később a gyermekeiknek, végül pedig az unokáiknak.

Csakhogy Rose és Noah sosem tartozott ezek közé a diákok közé...
A Kristály Akadémia tanulóiként mindig is reménykedtek benne, hogy valami igazán szuper képességet kapnak, de egyikük álmaiban sem szerepelt egy világmegváltó kaland, mely során az életük sorozatos kockáztatásával érhetik majd el a várva várt dicsőséget.
Ők csak szép nyugalomban végig akarták járni az iskolát, és a lehető legtöbbet kihozni a képességeikből.
Talán még egy-egy könnyebb küldetésre is vállalkoztak volna a későbbiekben, melyre az Akadémia a végzős diákjait szokta elküldeni, de ennél nagyobb izgalomra nem számítottak...
Persze arra ugyanúgy nem számított senki, hogy a két gyerekkori barát képessége valami egészen ősi, és hatalmas jelenség része lesz, mely talán örökre megváltoztathatja a ma ismert valóságunkat.

Épphogy elkezdődött az iskola, és éppen csak kezdtek megismerkedni az újonnan szerzett képességeikkel, mikor Rose-nak és Noah-nak szembe kellett néznie az Akadémia egyik régi diákjával, Frank Cardonnal.
A velejéig gonosz férfi - akit példátlan magatartása miatt kicsaptak az iskolából - az éj leple alatt ellopta a mágikus Kristályt, majd annak segítségével az uralma alá hajtotta az egész Akadémiát.
Noah és Rose épphogy megmenekült Cardon elől, mégpedig új barátaik, Kaden (egyiptomi mágus) és Nate (Árész fia) segítségével, akik szinte a semmiből bukkantak elő.

Ezután a híres nevezetes Félvér Táborban leltek menedékre, ahol az Akadémia megmentését szemelőtt tartva, folyamatos kiképzésben részesültek, hogy ki tudjanak állni Cardon ellen és megmenthessék az egész iskolát.
Ez idő alatt egyre inkább megismerték az újdonsült barátaikat, és kezdtek egyre közelebb kerülni egymáshoz...

Ezt követően viszont igen sok minden történt:

Visszalopództak az Akadémiába, ahol megszereztek egy ősi nyelven írt hatalmas könyvet, melyre egy rejtett könyvtárban találtak rá.
A könyv segítségével megállapították, hogy mi Cardon legyőzésének egyetlen módja: az Inverz Kristály megszerzése, mely mágikus kő segítségével örökre megfoszthatják a férfit a képességétől.
Ezután egy darabig úgy tűnt, nyugodtan megtervezhetik a haditervet, de sajnos ez sem úgy alakult, ahogyan azt ők gondolták.
Cardon ugyanis az Akadémia összes diákját és tanárát a Félvér Tábor ellen vezényelte, hogy egyszer és mindenkorra elpusztítsa a lehetséges vetélytársait.

Ekkor Rose, Noah, Kaden és Nate az egyetlen esélyüket jelentő lépésre kényszerültek, habár még egyikük sem állt rá teljesen készen: A csillagok közé kellett utazniuk, hogy megleljék az Inverz Kristályt és megakadályozzák a kibontakozó katasztrófát.

A furcsa dimenzióban töltött idejük alatt ki kellett állniuk 12 próbát, melyet a 12 állatövi csillagjegy szabott ki rájuk.
Minden próbában bizonyítaniuk kellett, hogy érdemesek az Inverz Kristály birtoklására, melyhez kemény harcokon, furfangos rejtvényeken és egy rakat idegtépő feladaton keresztül vezetett az útjuk.

Végül összességében "Happy End"-del zárulhatott a kalandjuk, hiszen megszerezték az Inverz Kristályt, legyőzték Cardont és megmentették az Akadémiát és a Félvér Tábort is...

Csakhogy mindeközben Noah a képességét áldozta fel a győzelem érdekében, nem is beszélve az ezután felmerülő kérdésekről...

Ugyanis nem Rose-ék ölték meg Cardont, hanem valami egészen más. Valami nagy és hatalmas mágia végezhetett vele, amelyről nem igazán tudják, hogy vajon az ő oldalukon áll-e vagy sem.
A férfi ugyanis a szemük láttára égett hamuvá, és senki sem tudja, hogy mégis ki vagy mi állhat a dolog mögött...

Ráadásul még az sem teljesen biztos, hogy minden árat megfizettek, ami szükséges volt a győzelemhez.
Ugyanis, ha bárki tartozik is a sorsnak, azt bizony az élet véresen komolyan behajtatja majd, nem kímélve senkit és semmit...







Sziasztok!

Reméljük mindenkinek jól telik a Karácsonya és szép ajándékokat kaptatok! 🎄🎁

És itt van a Mi ajándékunk Nektek, reméljük tetszeni fog!

Szóval ezennel folytatódjon a történetünk ott, ahol abbahagytuk!

Folyékony Valóság 2 - Percy Jackson fanfictionWhere stories live. Discover now