1. Kérdezz-Felelek: Válaszok

43 8 6
                                    

Köszönjük szépen nektek a sok szuper kérdést, reméljük kielégítőek lesznek a válaszok!😊
Na de akkor kezdjük is!

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇


1. Ki a ti kedvenc mellékszereplőtök és miért?
Mindenképpen Mrs. Butter, hiszen ő egy mágikus illúzó lepke!😍🦋
És természetesen Cassandra Night, aki az egyik kedves olvasónk, RebelsandDragons karaktere.🥰

2. Daniel tetszett Noah-nak?
Igen. Amikor Noah Daniel szobatársa lett, kifejezetten vonzónak találta a fiút és totálisan bele volt habarodva egy ideig. De mivel ez nem volt nyilvános, így elég jól titkolta, ráadásul még elnyomni is próbálta a szokatlan érzelmeit.
Ennek következménye képpen, egy idő után teljesen elmúltak ezek az érzései és el kellett fogadnia, hogy kettejüknek nincsen közös jövője. Így maradtak szimplán barátok.

3. Ki tette tönkre a kutatók gépeit?
No spoiler drága olvasók, abban hol a buli? 😉
Viszont az bizonyos, hogy nem Rose és nem is az eddig ismert karakterek!
De hamarosan kiderül!

4. Honnan ismerték a kutatók Rose-t?
Rose ereje növekszik, mióta visszatért a csillagképek birodalmából, így már nem csak a tudatát lett képes kivetíteni, hanem a testét is.
Ekkor erről a képességéről még nem tudott, így nem figyelt rá, hogy bujkálnia kéne.

5. Honnan jönnek az ötletek a könyvhöz? Csak úgy megfogalmazódnak bennetek vagy zenét hallgattok, esetleg képeket nézegettek vagy valami más?
Fú, hát ez elég összetett kérdés...
A legelején igazából csak a saját szórakoztatásunk miatt kezdtük el ezt a történetet. Lefoglalt minket és kiélhettük minden kreatív énünket a sztorival kapcsolatban. De aztán úgy voltunk vele, hogy "zsenialitásunkat nem foszthatjuk meg a világtól😎😂", szóval abban egyeztünk meg, hogy feltöltjük Wattpadre. Ekkor kezdtünk el mélyebben belemenni: Történet, karakterek, képességek stb.
Nagyon sok inspirációt adott mind az eredeti könyvsorozat (az összes), mind a Pinteresten talált rengeteg kép/illusztráció, valamint természetesen nem felejthetjük ki a zenét sem.
Ez a második legnagyobb inspirációt/motivációt adó dolog.
De valójában szerintünk egymás legnagyobb inspiráció vagyunk. Ha az egyikünk elkezdi, ott nincs megállás, ott folyni fognak az ötletek mint a Niagara!

6. Rose anyukája is tagja a szektának?
Ez is egy igen jó kérdés, de hogy spoilermentes választ adjunk:
Nem teljesen úgy kapcsolódik a szektához, ahogyan te azt gondolod...

7. Lesz még következménye Nate rémálmainak?
Bizony lesz.

8. A csillagképek fognak a második könyvben szerepelni?
A könyv vége még nincs teljesen lefixálva, ezért nehéz előre bármi biztosat is mondani, de igen, valamennyire fognak. Viszont egyelőre még nem jött el az ő idejük.

9. Noah és Rose kapcsolata szerintem zseniális, honnan jött az ötlet?
Személyes inspiráció. :D
Igazából, Noah és Rose személyisége nagyrészt saját magunkról van megmintázva. Valószínűleg azért működnek ilyen tökéletesen együtt, mert a való világban mi is legjobb barátok vagyunk, szóval nem volt nehéz megtalálni a kémiát hozzájuk.
Persze nem egy az egyben ugyanaz minden jellemvonásuk, sokat adtunk hozzájuk, vagy éppen vettünk el tőlük, hogy mégis egyediek maradjanak.
Ha pedig valaki esetleg a családi kapcsolatukra lenne kíváncsi, akkor az teljes mértékben a mi fantáziánkból jött. Gondoltuk legyen valami különleges és szokatlan családi kötelék közöttük.
(Ugyebár Rose-nak két apukája van és közülük az egyik vérszerinti [Paul]. A másik [Nick] pedig Noah-nak a nagybátyja. Tehát vérszerint nem unokatestvérek, de egy bizonyos értelemben mégis azok)

Folyékony Valóság 2 - Percy Jackson fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz