Bölüm 63- Parmak İzi

746 58 4
                                    

Yavuzdan...

Nükhet hanım, üçümüz ve bir kaç ajanla birlikte camın ardında Özgürün sorgusunun başlamasını bekliyorduk. Nükhet hanım sakince sordu.

"Çocuklar... biliyorum şuan elimizde hiçbirşey yok ama.." İşaret parmağını cam ardındaki çocuğa yöneltti. "İlk şüphelendiğimiz kişi olması onu suçlu yapmaz. Onu suçlayacak ve hakkında daha çok araştırma yapmamıza sağlayacak kanıtlar bulmalıyız. Onu tanıyanınız var mı?" Göz ucuyla Seçkine baktım. Sadece ondan şüphelendiğimden değil, biraz da şu köy gezisi yüzünden.

"Beraber tatile gittik." Nükhet hanım başını salladı.

"Biliyorum. Bana tatil hakkında bilgi ver. Kimlerle yakındı mesela?" Seçkin gözlerini kısıp direkt Özgüre baktı.

"Aslında tuhaf değildi. Biraz sakin bir karakteri var. Soğuk ama rahatsız edici boyutta değildi. Mert Akyolla iyiydi ama şöyle bir durum var ki Mert Akyol herkesle iyiydi. Şoförü ile bile arkadaşı gibi konuşması tuhaf değil bence... Bir de.." Duraksadı. "Bir gece hepimiz avluya oturmuş birşeyler konuşuyorduk ve o ve Taner Çolak bizden biraz uzaktaydılar. Sonra... Yosun onların yanına gitti ve... şimdi düşününce fazla samimiydiler." Beynimde çakan şimşekle dudaklarımı birbirine bastırdım. Yosunun söyledikleri ve... barda sarhoşken olanlar... "O sıra aynı yerde çalıştıkları için öyle olduğunu düşünmüştüm."

"Şuanda kararını değiştiren nedir?" Seçkin ilk defa ona arkası dönük Nükhet hanıma baktı.

"Yosun.. onunla Tanerle olduğundan daha samimiydi. Sonuçta Taner kaç yıllık arkadaşı. Ofiste falan sürekli Tanerden bahsederdi." Nükhet hanım başını salladı ve camın diğer tarafında içeriye bir Ast ajanının girmesiyle başka soru sormadı. Hepimiz içeriye kulak kesildik.

"Özgür Acar... Neden teslim oldunuz?" Özgür ellerini masanın üzerine koydu.

"Aranıyordum... sadece siz değil aynı zamanda eski patronum tarafından."

"Haber vermeden işinizden ayrılmanızdan dolayı sizden şüphelenmiş olmalılar. Acaba nedenini sorabilir miyim?" Özgür boğazını temizledi ve masa üzerindeki bardaktan bir yudum su içti.

"Mert bey ortadan kaybolduğunda evde çok gergin bir ortam oluştu. Patronum çok sinirliydi... özellikle bana karşı çünkü Mert beyin özel şoförüydüm. O gün onunla gitmediğimden dolayı... Ayrıca... evde çalışan birkaç kişi üzerinde silah görmüş de olabilirim." Ast ajanı yavaşça Özgürün etrafında dolaştı.

"Yani korktunuz?" Özgür başını salladı.

"O zaman size son bir soru sormama izin verin... Yosun Bağlı ile ilişkiniz nedir?" Özgür ilk defa masa üzerindeki elleriyle oynamaya başladı.

"İş arkadaşıydık."

"Sadece bu kadar mı?"

"Mert bey biraz huysuzdur. Yosun.. onun yakın bir arkadaşıydı. İkimiz de onun çocuksu davranışlarıyla uğraşmak zorundaydık. Yani onunla muhabbetim evdeki diğer çalışanlara göre daha fazlaydı." Ast ajanı başını salladı.

"Bir müddet burada beklemenizi rica edeceğim Özgür bey." Ajan dışarı çıktığında kaşlarımı çattım.

"Bu kadar mı? Hiçbir şey sormadı resmen." Nükhet hanım başını iki yana salladı.

"Çünkü onu suçlayacak hiçbir şeyimiz yok. Sorulara da makul cavaplar verdi."

"Son soruya değil." Sesimi yükseltmeme karşılık Nükhet hanım ardına dönüp bana baktı.

"Üzgünüm fakat... aralarında iş arkadaşlığından daha samimi şeyler olduğuna eminim. En azından Yosunun bana yansıttığı şey bu." Nükhet hanım ağzını açacağı sıra kapı çalındı. Genç bir kız elindeki flaşı Nülhet hanıma uzattı.

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin