Bölüm 11- Ne Güzel!

1.6K 114 24
                                    

Eee? Hikayemiz nasıl gidiyor? Sıkılan var mı sıkılan? Her türlü iyi veya kötü düşüncenizi belirtebilirsiniz arkadaşlar. Teşekkürler :D :D

Uuuv!! Ne soğuk bir giris oldu ^^ asdffgghhjjjfdsa :*

Evin neredeyse her yerini gezmistim. Tabi odalara girememistim o ayri. Sadece nerde kimin odasi var onu biliyordum. Asagiya inecegim sira gozume pencere takildi. Gunes acmis. Halbuki sabah nasil sakir sakirdi. Yoluma devam etmek icin adim atmistim ki sert bir gogse tosladim.

"Ahh!" Once carptigim alcidaki kola ardindan Mert Akyola baktim. "Yavas ol be!" Bu adam nasil her gece farkli bir kizla ya? Bildigin hoduk. Sanki bilerek carptik, hemen bagiriyor.

"Özür dilerim Mert Bey. Yanlislikla oldu." Ben ozrumu diledikten sonra catili kaslari yavasca duzeldi ve tek kasini kaldirdi.

"Yeni misin sen?"

"Evet efendim. Bugun geldim." Yarim agiz siritti.

"Ne güzel." Saglam eliyle kolumdan tutup cekistirmeye basladiginda neye ugradigimi sasirdim. Ne yapmaya calisiyordu ki bu adam?

"Mert be-" Bir an durup ardina bakti, sonra da onunu geldigimiz kapidan beni odanin icine firlatti. Siyah perdeler, kirmizi koltuklar... ve de yatak! Mert Akyolun odasinda miyim ben? Dehsetle ardima donup yumrugumu gecirmemek icin kendimi zor tuttugum ilk gordugunuzde sizi aldatip hayran birakan ardindan da tum cirkinligini meydana cikaran surata baktim. Tam agzimi acacaktim ki saglam kolunu kaldirip beni susturdu. O kolu da ben kirmazsam bana da Yosun demesinler.

"Ne?" Alayla siritti.

"Ne mi? Buyrun efendim demen gerek bucur!" Bucur mu? Ayni yastayiz lan!

"Yirmi iki yasindayim ben."

"Ne guzel." Derin bir nefes alip sakinlesmeye calistim ve bogazimi temizleyip sordum.

"Buyurun Mert Bey. Birsey mi istediniz?"

"Evet... Perdelerim degisecek. Onlari cikar ve digerlerini tak." Gozlerimi devirip perdelere baktim. Cok yuksek. Ardindan kosede posetin icinde duran perdelere baktim. Lan bunlar da siyah! Neden degistiriyoruz ki o zaman?

"Yetisirim ama cok zorlanirim. Ben asagidan daha uzun birini cagirayim." Yanindan gecmeye kalktiginda bacagini onume uzatti.

"Sen tak." Dik dik yuzune baktim.

"Hem kolumu acittin hem de formasiz ust kata ciktin. İlk günden kovulmak istemiyorsan perdeleri tak." Bak ya, bir de tehtid ediyor. Aklinca intikam aliyor iste. Pis playboy.

Merdiveni alip yukari tirmandim. Tahmin ettigimden daha yuksekmis ya. Parmak ucumda yukselip perde ucundaki dugmeyi çıkardım. Ardindan perde kolayca cikti zaten.

"Asagidan perdeyi uzatabilir misiniz?"

"Patronuna is mi yaptiracaksin?"

"Rica ediyorum."

"Kolum kirik." Dislerimi sıkarak asagiya indim ve perdeyi alip yeniden merdivenleri tirmandim. Hayir hangi akla hizmet evi dolasmaya cikiyorsun ki sen? Otur iste odanda, ya da git Ozguru dikizle. Ama yok, illa kasincam. Ah boynum! Ah kolum! Ah belim! Her yanim agridi ya, su perdeyi gecircem diye. Tam yarisina gelmistim ki kapi calindi.

"Gel."

"Mert bey. Arabayi hazirlamami soylemistiniz..." Basimi kapiya cevirdigimde Özgürle goz goze geldim. Bakislari bir sure ben de takili kaldıktan sonra yeniden Merte döndü. "...hazir oldugunu soylemek icin gelmistim."

Mert bey basini salladi.

"Vazgectim. Ev daha eglenceli." Bunu soyledikten sonra kendini fosforlu yesil armut koltuguna atti. Fosforlu yesil nedir ya?

Özgür cikmadan hemen once ona lutfen beni kurtar bakisi attim ama nafile. Kasli cocuk kapidan cikti gitti.

"Onune bak." Mertin ikaziyla yeniden kaldigim yerden devam ettim. Bu eve gelmem kimin fikriydi, soyleyin. Gidip bogacagim.

...devam edecek...

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin