Bölüm 16- Sevgilim?

1.6K 105 11
                                    

Tamirhanenin önüne geldigimde klube giden araligin hemen onundeki polis arabası sertce yutkunmama sebep oldu. Neden polis buradaydi? Babamla ilgili bir durum muydu? Ya da eski isledigi suclar yuzunden mi? Yavas ve korkak adimlarla klube dogru yürümeye basladigimda tamirhaneden boynunda artik beyaz olmayan bir havluyla Taner cikti.

"Yosun?" Yavasca ona dogru dondum.

"P-polis neden burada? B-babam-"

"Sorun yok." Nefesimi yavasca disariya verdim. "Dun gece eve hirsiz girmis. Kemal amcayla ben evde degildik. Boks klubunden bir arkadasin evine aksam yemegine gitmistik. Polisler parmak izi falan aliyor iste." Cidden rahatlamistim. Zaten diken uzerindeydim, bir de babama birsey olmasi son nokta olurdu. Gulumseyerek Tanere dogru yürüdüm ve ellerimi kollarina dayadim.

"Sen nasilsin peki?" Omzunu silkti.

"Nasil olayim? Bu kiz nerede calisiyor, kimlerle takiliyor, nerede yasiyor... Aklımda tonlarca soru işte." Parmak uclarimda yukselip yanagina kucuk bir opucuk kondurup geri cekildim.

"Merak etme hepsi cok iyi insanlar. Mimarlik burosunda calisiyorum. Hem benim icin de staj gibi birsey."

"Okulu bitirip donseydin kendi ofisinde calisirdin." Omzumu silkip geri geri yürümeye basladim.

"Ben halimden memnunum. Neyse, babam ofiste mi?" Basini salladiginda evden cikan polis amcalari gormezden gelerek klubun icerisindeki ofise ilerledim. Tabi ki klube girdigimde havasizlik bana merhaba dedi ama aldirmadim. Ofis kapisina elimi koymustum ki babamin sesini duydum. Sanirim telefonla konusuyordu.

"Yesim bak son kez soruyorum. Evimde ne aradin?" Elimi yavasca kapidan cektim. Eve gireni babam taniyor muydu? Ustelik Yesim kimdi? "Bulustugumuzda mi anlatacaksin? Hah! Gelmiyorum ben hic bir yere! En son bulustugumuzda bunu soyledigimi saniyordum. Dua et polislere adını vermiyorum. Simdi evimde ne aradigini hemen soyleyeceks-" Birseylerin yere carpma sesini duydum. Sanirim o kadin telefonu babamin yuzune kapatmisti.

Yesim artik her kimse babamla daha once bulusmuslardi. Babamin evinde birsey aramisti. Ve ne olduğunu soylemek icin yeniden bulusmayi talep ediyordu. Tam olarak... neler oluyor?

***

Babamla iki uc muhabbet edip ayrildim oradan. Babama da soramadim neler dondugunu? Bilmem gerekseydi anlatirdi evet ama sanki bu sefer gormezden gelemeyecegim bir olay gibiydi. Duraga geldigimde yavasca oturdum. Ofise gitmeyi dusunmustum fakat bu kafayla hic bir yere varamazdim. En iyisi telefonla konusmak.

Telefonumu cikarip Seckini aradim.

"Ooo Yosun hanim. Sonunda arayabildiniz."

"Hic bos vaktin oluyor mu diye bir sorsana."

"Süs havuzunda onamaya vakit var bize yok oyle mi?" Takip mi edilmisim, hic farketmemistim.

"Ozur dilerim aşkım yaa! Asla bir daha arayi bu kadar acmayacagim söz." Arka taraftan bir kac takirti geldi. Daha sonra da fısıltı olarak Seckinin sesi.

"Beni kurtar buradan." N-nasil yani? "Boguluyorum Yosun ya! Yavuz surekli Hazala kur yapma derdinde. O boyle yaptikca da Banu sinirden kuduruyor. Onun sinirli halini bilirsin. Kolumda morarmayan yer kalmadi." Kendimi tutamayarak yanimdaki teyzeye aldirmadan bir kahkaha attim. "Gülme ya, cok korkuyorum. Hayati tehlikem var bence."

"Askim yaa, sık dişini. Az kaldi , geleceğim."

"Hahahah tamam ya. Banu bana da koysana bir bardak." Buradan anliyoruz ki Banu mutfaga girdi, Seckini basti.

"Tamam, kapatiyorum ben. Öptüm."

"Tamam görüşürüz. Unutma cok zor durumdayim." Derin bir ic cektim.

"Ben de." Telefonu kapatip sol yanima basimi cevirdigimde Özgürle burun burunaydim.

"O-özgür." Tebessüm etti.

"Konaga donecektim dolmus bekliyordum. Seni gorunce yanina oturayim demistim. Kusura bakma ya, sevgilinle konusmana kulak misafiri oldum." Sevgilim? Ne sevgilisi be? Seckinle ne konustugumuzu dusundum. Ne konusmustuk da bu cocuk sevgili oldugumuzu düşünmüştü.

'Özür dilerim aşkım yaa! '
'Aşkım yaa, sık dişini.'
'.....Öptüm.'
'Ben de.' Saskin bir ifadeyle Özgüre baktigimda yeniden gulumseyip dolmusun gelecegi yola bakmaya başladı.

Ama yuh bana ya! Kacti kasli masli gül gibi cocuk! Desem mi ki sevgilim yok diye. Ayy o zaman da kendimi acikliyor gibi gorunurum. O kim ki aciklama yapıyorum de mi ama? Evet evet, en iyisi bos vereyim ben!

Tam ani bir karar değişikliği ile aciklamaya karar vermistim ki, otobus fren yaparak onumuzde durdu. Off zamani mi ya???

...devam edecek...

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin