Sevgili okurlarım... yazarınız bugün ilk defa güne gidiyor... çok stresliyiiiiimm.
Ya sizce de annemin elinden tutup günlere sürüklenme yaşım geçmedi mi benim. :< Yaşıtlarım askere gidiyor lan :)
Neyse hadi bana moral vermek için hızlı hızlı okuyuverin ;)
Akyol konagina geleli neredeyse bir hafta gecmisti. Ama bir kere olsun Adnan amcanin yuzunu goremedim. Geceleri ya hic gelmiyor ya da biz yani calisanlar odalarina cekildikten sonra geliyordu. Aslinda onu gormeyi istemiyor degildim. Beni taniyamazdi nasil olsa, yillar gecmisti. Ama merak ediyordum; o hala eski Adnan amca mi? Mert ve ben oynarken yanimiza gelip bir dizine Merti diger dizine beni oturtup hikayeler anlatan, hortumla su savasi yaptigimiz Adnan amca mi? Evet severdim Adnan amcayi, hem de cok. Ama yillar gecmisti degil mi? Sonucta bir aralar Merti de seviyormusum; evcilik oynadigimiza gore. Ama simdi bir kasik suda bogmak istiyorum. Hemen simdi!
"Adam gibi yap su isi bücür."
"Yapmak istemiyorum."
"Isteyip istemedigini sordugumu hatirlamiyorum." Hayir bu hizmetcilerin isi miydi? Neden ben yapiyorum ki bunu?
Yuzumu burusturup tusa bastim ve kalenin onunden bilerek cekildim. Mert gol attiginda sinirle elindeki kumandayi yere carpti.
"Nasil cekilirsin ya kalenin onunden?"
"Gol at diye yaptim, ne var?"
"Ben belki bilegimin hakkiyla gol atmak istiyorum."
"Sanki atabilirmissin gibi?" Kaslarini catti. Resmen gozlerindeki alevi gorebiliyordum. Alti ustu playstation oynarken kaleden cekildim ha!
"Ben cok guzel oynarim bir kere." Ay verdigi tepkiye bak, kucuk cocuklar gibi.
"Oynayamazsin demedim ki? Sadece benden iyi olamazsin. Biraz önce gerçekten oynuyor olsaydim o uc golu zor atardin sen!" Dislerini birbirine bastirdi.
"Gorelim bakalim." Evet evet gorelim. Seni yeneyim de bir gör.
O sirada kapi caldi. Ve gelen kim tahmin edin bakalim. Tam bir haftadir kactigim kisi. Özgür!
"Hah gel Özgür, hakemsin." Ozgur bana bakarak gelip ikimizin de biraz arkasina oturdugunda derin bir nefes aldim. Off, cok utaniyorum ya. Hala! "Nesine?" Tek kasimi kaldirip Merte baktim. Hah bir de yenecegini düşünüp iddiaya mi giriyor? Isime gelir valla.
"Benimle ugrasmaktan vazgec." Basini salladi.
"Tamam. Oyunu baslatiyorum."
"Bir dakika!" Elini cekip bana döndü. "Sen ne istiyorsun?" Omzunu silkti.
"Bir gün." Gozlerimi kirpistirdim. Bir gün derken, beraber yirmi dort saatten bahsediyor olamaz degil mi? Ölüm gibi.
"Hayatta olmaz." Kaslarini kaldirdi. "Seninle bas basa asla bir gunumu gecirmem." Gozlerini kıstı.
"Ikimiz degil, ucumuz." Isaret parmagiyla Ozguru isaret etti. "Ve herseyi sen odeyeceksin."
"Hizmetciyim ben be!"
"Borc falan al." Dudagimi disledim. "Sadece para konusunda itiraz ettigine gore bir gun konusunda anlastigimizi umuyorum. Hadi su oyuna donelim." Goz ucuyla Özgüre baktigimda bir kez daha goz goze geldik. Hemen bakislarimi kacirip oyuna dondum.
Umarim kazanirim!
...devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz ve Siyah~Eve Dönüş
Ficción General"İşte benim hayatım da böyle." Fısıldamıştı. "Tüm hayatım tepe taklak. Olmadığım biri gibi davranıyorum ya da olmak istediğim kişiyi saklıyorum ama..." Yüzünü yavaşça benden tarafa çevirdiğini göz ucuyla gördüm. "Ama sana baktığımda başım öyle bir d...