Bölüm 12- Krem

1.6K 102 19
                                    

Hi gençlerr! Hikayemde gördüğünüz üzere bola döke yazım hatası var, telefondan yazıyorum da.. ıhmm şey... beni mazur görüverin. Olur mu? Hı? Bir de bölümler kısa kısa, bundan rahatsızlık duyan var mı? Gerçi iki güne bir bölüm yayınlıyorum ama yine de bir sorayım dedim. :D

Haydin iyi okumalar. :* :* :*

Hayır benim adamla yakinlasmam gerek. Mantiken nefret ettiğim biriyle nasil yakinlasabilirim ki? Keske Banuyu gonderseydik. Zaten cok istekliydi. Ben bununla cocukken nasil evcilik oynadim ona sasiyorum. Hatırlarım, o baba olmustu ben anne. Iyk, kusacagim simdi.

Odama zar zor geldigimde kendimi yuz ustu yataga atmistim. Her yanim agriyor ya. Perde takmak dunyadaki en zor is bence.

Kapi calindi.

"Girebilir miyim?" Melis gulumseyerek kapidan bana bakiyordu.

"Kendi odana girerken izin almana gerek yok ya." Hayir izin al tabiki. Sirf kibarlik olsun diye soyledim. Ya gizli belge falan karistiriyorsam? Ya da silah falan temizliyorsam? Bu arada benim silahim nerede ya? Ustume zimmetli seyi kaybetmiş olamam degil mi?

"Bunu sana gonderdi." Elindeki yaki ve kremi komidinin uzerine birakti.

"Kim gonderdi?"

"Meliiiisss." Umran teyzenin sesiyle Melis odadan ayrilirken bir komidinin uzerine bir de kapiya baktim. Ahh yavrum! Kesin kasli cocuk gonderdi bunlari. Gordu halimi acidi.

Elime kremi aldim. Omuzlarima sursem super olurdu valla. Kazagimin eteklerinden tutup cikardim ve kremin kapagini alip elime sıktım. Tam elimi omzuma goturuyorum kapi lönk diye açıldı. Once oldugum yerde kaldim, hic bir tepki veremeden. O bana ben ona baktim. Sonra bakislari yavasca asagiya kaymaya basladiginda ciglik atmayi akil edebilmistim. Tek ciglik atan ben degildim tabi ki. Özgür de çığlık atmisti. Kazagimla uzerimi kapatmaya calisirken kapiyi carparak kapatti. En sonunda ciglik atmayi birakip yasadigim soku atlatmak icin derin derin nefesler almaya basladim. Neden kapiyi aniden acti ki bu cocuk?

Tamam görev icin yakinlasalim dedim de, bu kadar yakinlik fazla bence. Ilk gunden hem ben onu yari çıplak gormustum, hem de o beni. Kazagimi onumden cekip uzerime baktim. Keske düz bir sütyen giyseymisim ya, bu dantelli siyah hic olmadı.

Kazagimi acelece giyip kapiya yoneldim. Bari gideyim bir yuzumu yikayayim.

Kapıyı actigimda Özgürle burun buruna geldim ve gerisin geri odaya girip kapiyi kapatmak istedim. Ama yapsaydim sacma olurdu degil mi?

"Yosun. Ben cok ozur dilerim. Odada degilsin sandim." Yutkunup basimi iki yana salladim.

"Biraz onceyi unutalim ha? Odesmisiz olarak kabul ediyorum." Basini salladi.

"Evet haklisin." Arkasini donup gidecegi sirada sordum.

"Odaya ne icin gelmistin?" Cunku ben merakli bir ajanim. Eliyle ensesini kasidi ve elini arka cebine götürüp bir kutuyu bana dogru uzatti.

"Odana bunu birakacaktim. Boynun agrimistir diye düşünmüştüm." Basimi sallayip krem kutusunu aldim.

"Teşekkür ederim." Arkasini donup koseyi dondugunde odaya girdim ve kutuyu yatagin uzerine biraktim.

Yatagimin uzerinde iki tane krem var. Birini biraz once Özgür verdi. Ya diğeri?

Yoksa...

Hayir ya olamaz!

Mert Akyol?

...devam edecek...

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin