Bölüm 15- Bir Gün

1.5K 107 7
                                    

Veee yeni bölüm :) İyi okumalar ;)

"Uyan ya! Yosunn!!!" Bugün pazar ya. Benim tatil gunum. Uyanir miyim asla. "Yosunnn!" Gozlerimi zorlukla aralayip yatagima tunemis ve omzumu desen kisiye baktim. Mert!

Gozlerim kendiliginden acildi tabi. Ne isi var bu herifin burada ya? Basim cevirip Melise baktim. Ortusunu uzerine cekmis saskin saskin Merte bakiyordu.

"M-mert b-bey! Sizin ne isiniz var burada?" Mert Melisi gram tinlamayip yataktan indi ve terliklerini yerde sapidik sapidik suruyerek kapiya yoneldi.

"Özgüru uyandirmaya gidiyorum. Cabuk hazirlan." Gozlerimi kirpistirip Melise dondum.

"Melis!" Devam et dercesine basini salladi. "Ben o iddiayi nasil kaybettim ya?"

***

"Şundan istiyorum. Hadi kos git al." Gozlerimi devirerek Merte baktim.

"Kiz misin sen?"

"Agzina carparim bak! Ne yapayim canim pamuk seker istedi." Carp bakayim, ben o kolu ne yapiyorum. Hatta kolla da kalmam aylarca mumya gibi dolasirsin.

Homurdanarak pamuk sekerci amcanin yanina dogru ilerledim.

"Amca pembe olanlardan bir tane verebilir misin?"

"Iki!" Yan tarafimdaki Özgüre baktim.

"Bak seninkini odemem ama." Yuzunu burusturdu.

"Cimri." Omuz silktip amcanin uzattigi sekerleri aldim ve birini Özgüre uzattim.

"Al hadi acidim." Daha sonra parayi ödeyip Mertin bekledigi yere baktım. "Oraya gitmek istemiyorum."

"Aynen." Siritarak ona dondum.

"Kacsak mi?"

"Kovuluruz." Evet. Boylelikle dayanak kariyerim basladan biter. Suratim astigimda Ozgur bir parca pamuk sekeri agzima dayadi. Dudaklarimi aralayip sekeri agzima aldim ve gulumseyerek ona baktim. O ise bana bakmadan Mertten tarafa bakti. "Belki de o kadar kötü degildir. Deneyelim." Ah hayir, tabi ki kötü. Kötünün de kötüsü. Kolumu tutup o tarafa cekistirmeye basladiginda umutsuzca yurumeye basladim. Tatil gunumu boyle harcadigima inanamiyordum. Ofise gitmeyi falan dusunmustum ya da eve. Babami da Taneri de cocuklari da bir haftayi geciktir gormuyordum. Yarin da tatil gunumdu ama ikisini bir gune sıkıştırmam zor olacakti. Mertin yanina ulastigimizda bize dik dik bakti.

"Alti ustu pamuk seker istedim. Neden sizin oynasmanizi beklemek zorundayim." Oynasmak? Elimdeki pamur seker paketini göğsüne carptim. "Bak ya, bu kiz daha patrona nasil davranilir onu bilmiyor. Annem seni nasil ise aldi."

"Hizmetciyle gezmeye cikilir mi?" Basini iki yana salladı.

"Kötü fikirmis zaten. Benimle ilgilenecegine onunla ilgileniyorsun." Özgüru isaret ettiginde ona bakmak yerine basimi diger tarafa cevirip gökyüzüne baktim. Aa Gunes mi şu? Gokyuzunde Güneş, ne tuhaf sey. Hıh!

Mert parkin ortalarina dogru ilerlemeye basladiginda Ozgurle ben de onu yavas yavas takip etmeye baslamistik. Özgüre kacamak bakislar atiyordum fakat onun gozleri hep Mertteydi. Ic cekip adimlarimi hizlandirdim ve Mertin yaninda yürümeye başladım. Coktan pamuk sekerini bitirmisti ve çubuğuyla oynuyordu.

"Daha önce hic parka geldigimi hatirlamiyorum." Durdum ve durup ardina bakmasini bekledim. Yaninda benim olmadigini anladiginda durup omzunun uzerinden bana bakti. Hareket etmedigimde ise bana dogru yuruyup tam yanimda durdu. Yavasca ona dogru döndüm. Elindeki cubugu yavasca havaya kaldirdi.

"Pamuk seker de yemedim." Cevap vermek yerine gozlerine baktim. Cok iyi bir babasi vardi. Oglunu seven, onunla oynamaya bayilan... Suan da karsimda cocuklugumu yasayamadim demeye getiren adama inanmiyordum. Mutlaka ki babasiyla tum bu saydiklarini yapmisti. Adnan amca mukemmel bir babaydi ve-

"Çünkü istemedim." Kaslarim yavasca duzeldi. Benimle dalga mi geciyordu bu çocuk. "Ama hep yapmak istedigim birsey vardi." Beni aniden omuzlarimdan arkaya ittirdiginde neye ugradigimi sasirmistim. Suya oturdugumdaysa kaslarimi catip ona baktim. Beni süs havuzuna mi ittirdi o?

"Soguk mu?" Ben sinirle nefes alip verirken coktan suya girmisti. Su neredeyse dizine geliyordu. "Soguk degilmis Ozgur. Hadi gel! Yosuna giciklik yapalim." Tovbe tovbe ya! Elimde kalacak bu cocuk. Bak bak, Ozgur beye bak. Hemen de atladi suya. Demin suratima bakmiyordu, şimdiyse Mertle birlik olmus bana su atiyorlardi.

Atılan sulardan biri bogazima kactiginda aniden oksurmeye basladim. Ikisi de su atmayi kesip benden tarafa dogru geldiler. Özgür elini omzuma koydu ve egilip yuzume bakmaya calisti.

"Yosun iyi misin?" Iyi miyim? Iyi miyim? Tabi ki hayir! Kimse bana su atamaz lan!

Ellerimi havuza daldirip ikisine de su firlatmaya basladigimda yuzunu kapatarak iki adim geri cekildi ve yeniden bana karsi ataga gecti.

Ikiye karsi bir. Evet adil degil.

Ama... eğlenceli...

...devam edecek...

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin