Bölüm 26- Geri Dönüş

1.3K 93 9
                                    

"Bana ne ya, ben bununla sevgili rolü molü yapmam!"

"Seckin ya!" Al birini vur otekine! Yol boyunca da Hazalla tartismistim zaten. Once kizdi oyle dememe, sonra da dedi bari Yavuza soyleyeyim de numaradan sevgili rolü yapalim. Oldu gülüm!

Yavuz olmazdi. Asla ve asla olmazdı.

"Yapmayacağım Yosun."

"Sanki ben cok merakliyim sana!" Seckin dik dik Hazala bakmaya basladiginda Banunun sesini duydum.

"Yavuz seve seve yapar bence." Aha! Tum gozler Yavuza dondugunde Yavuz gozlerini telefonunundan ayirmamisti bile. Hic bir tepki vermediginde Banu Yavuzun kolunu durttu, resmen oydu.

"Hi?" Yavuz Banuya döndüğünde Banu tek kasini kaldirdi.

"Aklin nerede senin?" Yavuz cevap vermek yerine Banuya bakmayi surdururken geri kalan ucumuzun tek yaptigi onlari izlemekti. "Her neyse. Numaradan Hazalin sevgilisi olman lazim." Yavuz bir sure daha Banunun gozlerinde oyalandiktan sonra yeniden gozlerini telefonuna cevirdi.

"Yapmayacagim." Banu gozlerini kirpistirirken bense kollarına girdigim Seckin ve Hazali ofisten disari cekistiriyordum.

Ofisten disari ciktigimizda onlari one dogru itekledim ve isaret parmagimi salladım.

"O numara yapilacak!"

***

"Cesetin ceketinin cebinde bir adres bulmuslar." Seckin bunu mirildanirken soylediginde cayima seker dolduruyordum.

"Ee nolmus?" Odada sadece cayi karistirma sesim duyulurken Yavuz elindeki kalemi bana dogru firlatti.

"Sessiz ol ya!" Cayimdan sesli bir yudum aldigimda sinirlari zorladigimi biliyordum.

"Adres nereye ait ki?" Seckin bir anda alkis tutarak sandalyesini bana dondurdugunde mal mal ona bakiyordum. Ne? Ne dedim ben simdi?

Banu derin bir nefes aldi.

"Eski evinize."

"Hangi eski evimize?"

"Baban mafyaciligi birakmadan onceki yasadiginiz eve iste Yosun, kac eski eviniz var sanki?" Basimi iki yana salladim.

"Bu muydu yani? Bu yüzden mi suratiniz asik?" Hazal Yavuzun bana firlattigi kalemi eline aldi.

"Cinayetin bas suphelisi sensin."

"Biliyorum." Biliyordum. Cinayet benim silahimla islenmisti sonucta. Dayanak ajani ölmüştü sadece, ne olabilirdi ki? Seckin bogazini temizledi.

"Olen dayanak ajani başbakanın korumalarindan biriymis."

Sıçtım...

***

Melis tam karsimda gulumseyerek beni izlerken dirseklerimi yataga dayayıp basimi arkaya attim.

"Iyi oldu geri dondugun."

"Evet." Basim arkaya dogru sallandigindan sesim bir tuhaf cikmisti.

"Adnan beyi nasil ikna ettin ki?" Azicik yalvardim. Hayir bayagi yalvardim. Mertin yaninda olmak istedigim falan soyledim. Onun benim en iyi arkadasim oldugunu falan. Dedi tabi; Yosun arkadas olmayin demiyorum, beni babanla papaz etme diyorum. Yine de dinlemedim. Adnan bey dedim, siz beni severdiniz dedim. Lutfen kabul edin dedim. Dedim de dedim. En sonuda dayanamadı, git ne halin varsa gor dedi.

Tabi azicik detaya da girmis olabilirim. Mesela, Mertin olayinin sadece kazadan ibaret olmadigi gibi. Tabi ajan oldugumu soylemedim ama Mert icin endiselendigimi soyledim. Bana ne dedi biliyor musunuz? Biliyormus. Merte bu cakma kazayi duzenleyen, Adnan beyle sorunlari olan herifin biriymis. Oha dedim! o zaman... ciddi ciddi Merti kurtaran... Dayanak mı??

...devam edecek...

Beyaz ve Siyah~Eve DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin