Mertten...
"Tamam lan, seninleyim seninle. Kaldir su silahi ortadan." Başını iki yana sallayarak silahi yeniden beline yerlestirdi.
"Mafya çocuğu olduguna inanmak zor." Yuzumu burusturdum.
"Ben senin bildigin mafya cocuklarina benzemem." Gozlerini devirdigimde yatagimda yayilip sirtimi yastigima yasladim.
"Ee anlat bakalim. Ne yapabilirim peki ben, vasıfsız bir olarak." O da yatagimda dizleeinin uzerinde surunerek yanima geldi ve benim gibi sirtini diger yastigima dayadi.
"Onceliklee... iceeiden biri her zaman ise yarar. O biri de sen oluyorsun." Basimi salladim. "Gidip Cihat babama öz babamin mezarini soramam. Oncelikli amacimiz o mezari bulmak." Derin bir nefes aldim. Karsimda duran su sinir bozucu ve hiçbir seyi onemsemiyormus gibi gorunen afet nihayetinde insandi öyle degil mi? Birinin cikip bir anda yillardir bekledigin annen öldü dedigini düşündüm. Ya da dusunemedim, yapamam. Yavaşça kolumu omzuna attigimda yanaklarını sisirip yuzume bakti. Sirince gulumsedim.
"Yani sey-"
"Onemli degil." Basimi yana egip tamam dedim icimden. Tamam o da olur.
"Peki sonra?" Başını arkaya atıp koluma yasladi.
"Babanin odasini kurcala. Ilhan Sonmezle ilgili birseyler bulabilirsek uzerine gitmemiz daha kolay olur."
"Pekala?"
"Simdilik bu kadar." Neyse cok da birsey istemedi.
Dogrulup yataktan kalktiginda kolum bosluga dustu fakat sesini cikarmadim. Yavas yavas filmlerin yanina gittiginde ne yaptigini dikkatle izledim. Tek tek tum dvdlerin uzerinde elini gezdirdikte sonra bir tanesinin uzerinde durdu.
"Sakın bu aptal filmi izledigini söyleme." Hangi dvdyi eline aldigini gordugumde aniden ayağa kalktim.
"Sakın ona dokunma!" O ise çoktan kapagini açmıştı.
"Vayy, icinden baska bir film çıktı. Resmi güzelmiş. Adı da-" Yanina uctugum gibi dvdyi elimden aldım. Alayla yüzüme baktı.
"Ne tarz filmler izledigini Yosuna soyleyecegim." Isaret parmagimi one dogru uzatip salladim.
"Bak anlasalim, ozel esyalarima dokunma." Tisladi.
"Ozel mi? Sokak arasındaki saticilarda bu filmlerin uc tanesi bes lira."
"Bana bak-" Biranda jet hiziyla odadan firladiginda neye ugradigimi sasirdim. Ardindan film tuttugum elime baktim. Oha lan elim bos!
Ben de hemen odadan firladim ve merdivenlere kostum.
"Bana bak Hazal, sakin tahmin ettigim seyi yapma." Yardimcilarin kaldigi katin basina geldiginde cigrinmaya basladi.
"Yosun sana gostwrmek istedigim birsey var!! Yosun!" Ben de o kata ulastigimda mutfak kapisindan girdigini gördüm. Hizla mutfaga girdigimda Umran teyze ve Melis saskin bakislarini bana yonelttiler.
"Dur orada!" Ikazlarima aldirmadan Yosunun yani a ulastiginda ben de Yosunun uzerine atladim fakat coktan kacip mutfaktan cikmisti.
"Mert be- Mert ne oluyor?" Yosuna bu is bende isareti yapip mutfaktan firladim ve Hazalin ardından merdivenleri tirmanmaya basladim. Evet cok az kaldi. Biraz daha biraz daha-
Hazalin belini kavradigim anda bir seye carpip yere cakildik. Ama cidden cakildik, Hazal aciyla inleyim bacagini tutuyordu. Benim ise Hazalin altında kalan kolum aciyordu. Hah, yine kirdik kolu.
Yavasca dogrulup baktigimda Buseyle göz göze geldim. Yuh lan, biz Buseye carpmisiz ya! Hemen ayaga kalkip Busenin yanina çöktüm.
"Buse iyi misin?" Omzunu ovalayarak dogruldugunda yeniden bana bakti, hemen ardindan da Hazala...
"Bu kim?" Yutkunarak Hazala baktım. Kim kim? Haha sıkıyorsa bunu dışından soyle de Buse seni suracikta bogsun! Diyemedim tabi; bu kiz vücuduna hayran oldugum, seni unutmak icin birlikte olmak istediğim kiz ama aslinda Yesimin kiziymis, ha bir de ajan. Sadece tum dislerimi gostererek sirittim.
"Hazal, arkadaşım."
...devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz ve Siyah~Eve Dönüş
General Fiction"İşte benim hayatım da böyle." Fısıldamıştı. "Tüm hayatım tepe taklak. Olmadığım biri gibi davranıyorum ya da olmak istediğim kişiyi saklıyorum ama..." Yüzünü yavaşça benden tarafa çevirdiğini göz ucuyla gördüm. "Ama sana baktığımda başım öyle bir d...