YAY BURCU ÖZELLİKLERİ

3.4K 53 13
                                    


Zodyak’ın dokuzuncu burcu Yay, yönetici olarak tanınır. Hayatı herkesden çok sever. İyimser, zeki, hareketli ve girişkendirler. Yay insanı son derece değişkendir. Büyük bir merak ile keşfetmeye çalıştığı şeyler sonrasında onu pek ilgilendirmez. Geçinilmesi zor bir burçtur. Yay insanı, her konuda olgunlaşmış, sorumluluk sahibidir. Son derece gururludur. Herşey yoluna girdiğinde olgunluğa ulaşmış bir Yay çevresini başarı, hoşgörü ve asilikle yönetir hale gelecektir. Değişimi savunur. Namus anlayışı güçlüdür. Çevresindeki insaları gruplara ayırır. İyi insanlar, kendisine sadık, onun sözünden çıkmayanlar; Kötü ve hatta aptal insanlar, kendisiyle aynı görüşte olmayanlar, onun liderliğini Kabul etmeyenler. En belirgin özelliği aynı anda birden fazla iş ile ilgilenmeleridir. Hatalar yapmaması için iş ve özel hayatını birbirine karıştırmamaya özen göstermelidir. Detaylarla uğraşacak sabrı olmadığından bu tür işleri genellikle diğerlerine bırakmayı tercih eder. Ola ki sıkıntıya düştü, bu sefer de zekası en yüksek düzeyde çalışır ki bu sıkıntıyı atlatabilsin.Organizasyon işlerinde özel bir yeteneği vardır. Külüp kurucularının Yay burcu olmasına şaşmamak gerekir. Meşguliyeti olmadığında depresif bir moda bürünür, yalnız olmaktan korkar.

********************************************************************************************************************

Yay Burcunun Genel Özellikleri Rezan Kiraz http://www.rezankirazshop.com

KISA OLDUĞUNDAN BU VİDEOYU İZLEMENİN SANA İYİ GELECEĞİNİ SANIYORUM :) 

                                                                                          İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                                  İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin