KOÇ BURCU
♈ İçinden geçen ama söyleyemediğin çok şey var. Artık bazılarına bazı şeyleri söyleme zamanın geldi.
BOĞA BURCU
♉ "Seni seviyorum" diyenden değil; o lafın anlamını bilen, ağırlığını taşıyabilenden etkilenir bir "boğa".
İKİZLER BURCU
♊ Aşk hayatın iyileşecek ama sağlığına biraz daha dikkat etmen gerekiyor. Psikolojini sağlam tuttuğun sürece sorun yok.
YENGEÇ BURCU...
♋ Sadece dışarıdan görerek bir "yengeç" insanını tanıyamazsın. İçine girip onun her bir zerresini yaşaman gerek.
ASLAN BURCU
♌ Bir "aslan" a verilmemesi gereken tek şey akıldır. Kendi aklı ona yeter.
BAŞAK BURCU
♍ Ona karşı hissettiğin şeyi o da sana karşı hissediyor. İkinizi kıskananlar var. Nazara karşı dikkatli olmanız gerekiyor.
TERAZİ BURCU
♎ Güzel günler çok yakın. Keyfin yerine gelecek. Ufak tefek pürüzler yok değil ama onlar etkisiz eleman. Bu mutluluğu hak ediyordun.
AKREP BURCU
♏ Bir "akrep" yarım bıraktıysa, tamamını yaşamanın bir anlamı olmadığı için yarım bırakmıştır.
YAY BURCU
♐ Saklayacak hiçbir şeyi yoktur "yay"ların.. Yapacağı şeyi insanın gözüne soka soka yapar.
OĞLAK BURCU
♑ Mutluğun en büyüğünü aşkta, aşkın en büyüğünü "oğlak"ta bulabilirsin
KOVA BURCU
♒ Artık karşındaki kişi sana ne kadar değer veriyorsa sen de ona o kadar değer vereceksin. Emeklerinin karşılığını alacaksın.
BALIK BURCU
♓ Hem melektir hem de şeytan "balık". Hangi yüzünü hak edersen onu görürsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...