•KOÇ : O kadar iyi niyetlisin ki insanlar seni kolay lokma gibi görüyor . Onlara dersini verip kolay lokma olmadığını gösterme zamanı.
•BOĞA : Şu geçmişi unutsana artık sen Öküz işte ondan artık ne köy olur ne kasaba. Yeni aşklara yelken aç dinle beni biraz ya.
...
•İKİZLER : Kafanı yastığa koyduğunda düşündüğün insan var ya ? Heh o seni gram haketmiyor bunu görmen lazım artık kör müsün nesin ya.
•YENGEÇ : Dost dediğin insan her zaman yanında olur. Etrafında dost görünümlü düşmanların bir hayli fazla. Neden hala siktiri çekmiyorsun .
•ASLAN : Sen ne kendini beğenmiş bir şeysin öyle . Ama o kadar tatlısın o kadar pozitifsin ki haklısın kendini beğenmekte.
•BAŞAK : Biraz üzgün gibisin sen noldu ? Ben anladım senin derdini aşk lazım dimi. Müjdemi isterim yakında dur hemen heyecanlanma dur.
•TERAZİ : Arkandan kuyunu kazmak isteyen gerizekalılar var ve bunlar çok yakındaki insanlar . Kimsenin seni üzmesine izin verme dik dur.
•AKREP : Tutturmuşsun aşk lazım da aşk lazım diye. Sen mal mısın ? Mutsuz olmak ağlamak mı istiyo canın siktir et aşkı kafanı dinle.
•YAY : Kimse için asla değişip kendinden ödün verme . Herkes seni olduğun gibi kabul etsin yada siktirip gitsin. Sen çok özelsin
•OĞLAK : Her işini erteleye erteleye bir bok yapamaz oldun . Aşık olmaya bile üşeniyorsun . Kendine gel yüzünü yıka bi.
•KOVA : Kafan bu aralar çok karışık sana değer vermiyorsa yol ver gitsin . Şimdi ben değerliyim de kendi kendine. Harikasın.
•BALIK : Terketti diye karalar mı bağlıcaksın ha? Güzelliğini kullan ve koluna yeni bir sevgili tak kıskançlığından ölsün pezevenk..
****************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...