" BURÇLAR "

19.7K 633 177
                                    

•KOÇ : Bence aşka küsme . Çünkü bu aralar sana karşı boş olmayan biri var. Onu kaçırma sakın mutlu olabilirsiniz demedi deme. Mutluluğu en çok hak etmesine rağmen mutsuz olan burcum. Seni mutsuz eden insanların kafasını duvara vurmak istiyorum .

•BOĞA : Özgürlük düşkünü olmana hayranım . Seni rahatsız edenleri etrafından uzaklaştırman en doğrusu. Sen üzüleceğine on...lar üzülsün Başkalarının senin hakkında ne düşündüğünü umursama . İyi olanın arkasından her zaman konuşurlar bunu sakın unutma

•YENGEÇ :Senin bu rahat tavırlarına hastayım. Hiçbir şeyi umursamamaya devam et. Zamanında kafana taktın da ne oldu sanki dimi . Sen nasıl bir dünya iyisisin anlamıyorum. Kanat taksam uçacaksın, melekten farkın yok. Bu kadar iyi niyetli olma. Canını yakarlar.

•İKİZLER :Söylemeyeyim diyorum ama olmuyor ne zaman bırakacan kendini yiyip bitirmeyi? Anlasana onun için değmez boşver artık . İçine ata ata patlayacaksın artık . Üzülmene değer mi? Sen değil o seni kaybetti. Şimdi vursun başını taşlara.

•ASLAN : Hayır ben anlamıyorum bu kadar güzel gülen bir insanı hangi hayvan üzmeye kıyar. Seni üzenlerin hıyar olduğunu düşünüyorum. Sen ne fedakarsın ya. Ama sence de bu kadar fedakarlık fazla değil mi? Senin değerini bilmeyenler için değmez yapma etme.

•BAŞAK : Şu değişken tavırlarına hastayım senin ya. Hayır böyle yaparak kendine zarar veriyorsun farkında değilsin . İstediğin zaman melek istediğin zaman şeytansın. Sen var ya sen çok tehlikeli bir silahsın. Kalbinin temizliği yeter ama.

•TERAZİ : Seni umursamayan insanlarla hala devam mı ? Böyle yapma umursamayanlara tekmeyi bas. Unutma düşün düşün boktur işin. kafanın içindekileri bir salsan bak ne kadar mutlu olduğunu anlayacaksın . Siktir et değmez.

•AKREP : Artık harekete geçsen diyorum? O seni bekliyor sen onu. Bu böyle gitmez . Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum ki? Kokunu içine çeken bir insanın senden vazgeçme gibi bir lüksü olamaz. En büyük özelliğin ve en büyük silahın bu senin yavru.

•YAY : Ne oldu sana ya böyle değildin sen kendine gel. Hayatını alt üst eden birini düşünme artık sana başkası mı yok temiz kalplisin.Bak hem ortamlarda senin adın geçince kimse tek bir kötü kelime konuşamıyor hakkında. Kimseye yanlışın olmamış. Helal olsun sana .

•OĞLAK : Çok karamsar olmuşsun hayatını mafediyorsun böyle yaparak. Acilen toparlanman lazım . Dikkat et kuyunu kazanlar var! Sen kimsenin arkasından konuşmadığın halde bu insanlar senin arkandan neden konuşur anlamam.Hiç biri çekemiyor seni. Kıskanç hepsi.

•KOVA : Şu yalnızlıktan bir kurtul böyle olmaz. Etrafında ne güzel insanlar var kaçırmaman gereken. Biraz aklını başına topla. Hem bak bu hayatta da en güzelini sen yapıyorsun . Hayatı umursamıyorsun. Bu da seni sen yapıyor ve ben dahil sana herkes hayran kalıyor.

•BALIK : Senin bu kıskançlığına ne yapacaz ya? Karşındakiler senin değerini bilmiyor sen inatla çabalıyorsun boşver hayatını yaşa. Ama varya sen gülüyorsun diye bu devletin sana maaş bağlaması gerek . Sen bir gülüşünle çevrendeki herkesi mutlu edebilen tek insansın.

******************************************************************************************************

evet arkadaşlar bölüm geldi okuyan kişilerin burçlarını merak ediyorum yoruma yazarsınız belki bir bölümü  sadece o burçla yazarım  bu arada benim burcum başak  :)

  

                                                                       İYİ OKUMALAR

                                                                          İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin