❦❦❦

998 41 9
                                    

KOÇ: Duygusal hayatını çok kafana takıyorsun takmadığın zaman çok süper biri oluyorsun lütfen eski haline dön. Birini ilk severde sevmezsen bir daha asla sevmezsin.Kim ne derse desin bildiğini okumaktan vazgeçmeyeceksin.

BOĞA: Sen insanların iyiliğini düşünüp onları kırmamak için elinden geleni yap sonra seni üzsünler olur mu öyle şey olamaz tabi. Bok var sanki hep insanların iyiliğini düşünüyorsun. Bırak ne halleri varsa görsünler. Biraz da kendi mutluluğunu düşün.

İKİZLER: Etrafında dört dönen insanlar var yine ortamda popüler birisin ama dikkat et bazı mallar senin açığını arıyor. İleri görüşlülüğün yüzünden sürekli "ben demiştim" demek zorunda kalıyorsun. Herkesi de sen kurtaramazsın. Biraz rahat ol.

YENGEÇ: Üzerine gelindikçe ters teptiğini sen göstermekten bıktın, millet görmekten bıkmadı. Yalana tahammülünün olmaması en büyük handikapın. bu kadar iyi biri olmaktan değmez ki onlara.

ASLAN: Sıkıntıdan napacağını şaşırdın ya ne yapsan mutlu olamıyorsun hep bir  off poff sıkılmaktan bile sıkıldın nerdeyse. Birileri senden vazgeçmişse bunu ancak sen istediğin içindir. Sen birilerini kaybetmezsin, vazgeçersin

BAŞAK: Hay ben senin şu kararsızlıklarına bir şey diyecem ama neyse milletin söylediklerini kafana çok takıyorsun takma şu malları ya. AMA Samimiyetin yüzünden bazen canını sıksalar da herkese cevabını veriyorsun. Gereksiz kişileri hayatından çıkarmayı iyi biliyorsun.

TERAZİ: Boşuna ya boşuna hep diyorum sana dinlemiyorsun bu çabaların hep boşuna değmez diye ama nerde az laf dinle safım benim. Aslına bakarsan Son anda imkansızı yapmak senin işin. Herkesin bir ayda yaptığını sen bir günde yaparsın ama son gün yaparsın.

AKREP: Ya sen hayatı çok boşladın bak benden söylemesi hep böyle bir eğleneyim dünya umrum da değil modundasın. Aslında haklısın Güven olmazsa hiç bir şey olmaz. Yeter ki güven. Güvendiğin sürece hiç bir şeyin asla peşini bırakmazsın.

YAY: İnsanlara karşı sıcakkanlı ve sevecen olmak zorunda mısın illa ben anlamıyorum ki bu kadar tatlı olma nazar değer. Seni bin kişi ister, sen sevdiğini alırsın. Gerekirse sevdiğini bir ömür beklersin. Gelmeyeceğini bilsen bile.

OĞLAK: Sen insanları hep sev hep neşeli ol sonra şımarıp tepene çıksınlar yok ya olur mu öyle şey çıkarttığın gibi indir onları. sunu unutma canısı Hiç kimsenin cesaret edemediği şeyleri başarmak senin doğuştan gelen yeteneğin. Bunun farkındasın ve sürekli çevrene bunu gösteriyorsun.

KOVA: Hep iyi niyetli olduğundan kaybediyorsun farkındasın değil mi farkındasın tabi bence bu kadar iyi niyetli olma. Unutma sen ketum değilsin, insanlar seni anlayamayacak kadar aptal. Sana bıraksalar, her şeyin ne kadar güzel olacağını herkes görecek.

BALIK: Hayırdır bu aralar biraz dalgınsın noldu sana sen bu değildin neyse düşünme artık çünkü düşündükçe mutsuz olursun. Bak Bütün kazıklar sana geliyor. Çünkü herkese kalbini sonuna kadar açıyorsun. "Yaşayacaklarım seyirlik, değil ömürlük olsun" diyorsun.

*****************

Hepinize uzun bir aradan sonra  yeni yılın ilk  bölümüyle karşınızdayım , hepinize yeni yılın iyi ve güzelliklerle geçmesi dileğimle ...

                                                                                                          ❦    İYİ BURÇLU GÜNLER

         


BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin