♈ KOÇ : Son zamanlarda hata üstüne hata yapıyordun. hatanı nihayet anladın. Tutumunun ne kadar yersiz olduğunun farkındasın değil mi? İşte bu sebeple sana yakın olanlar bile artık senden uzaklaşıyor. Bazı uydurma söylentilere dört elle sarılır, duygularına da buna göre yön vermeye kalkışırsan durumun hep aynı kalacaktır. Bu nedenle kendini kontrol etmelisin.♊ İKİZLER : Durum zannedildiği kadar ümitsiz değil. Her şey ne güzel yolunda gidiyordu. Fakat o kadar rahatsın ki… Bu sana gazla geldi. Bu yüzden çekilmez derecede hırçınlaştın. Ayrıca havanın gerilmesine neden olmaktasın. Bu haftanın ortasına kadar durumu düzeltmek için sarf edeceğin gayretler boşa gitse de kısa sürede aradığın huzura kavuşman mümkün.
♌ ASLAN : Zaman zaman elinde olmayarak aşırı davranışlarda bulunuyorsun. Bu sebeple de sevgilinin manevi bakımdan sarsılmasına neden oluyorsun. Onun ne kadar hassas ve alıngan biri olduğunu senden iyi kim biliyor ki? Yine de sabrediyor. Elini vicdanına koy ve şunu düşün: Eğer onun yerinde sen olsaydın eğer bu fedakarlığa katlanır mıydın?
♎ TERAZİ : Aranızdaki münasebetin en ufak bir aksaklığa bile uğramadan devamını sağlamak için ona karşı daha samimi olmalı ve kesinlikle açık kart oynamalısın. Tabii sevgini de belli etmelisin. Gizlilikten ve yapmacık tavırlardan hiç hoşlanmıyorsun. Bu arada kıskanç tavırlar takınmasına da hiç aldırmamalısın. Sana güveni tam, sen de ona layık olmalısın.
♐ YAY : Mutlu bir insan olmanın özlemi içinde olduğuna hiç şüphe yok. Bu tamamıyla senin elinde. Tanrı sana her türlü imkan bahşetmiş. Şansın da açık durumda ve lehine. Etrafındakilerin hepsi seni seviyor gönül arkadaşın da sana yürekten bağlı. Ancak sen yersiz kuruntularınla hayatı kendine zehir etmektesin. Biraz rahat davran, kendine karşı acımasız olma.
♒ KOVA : Mutlu bir insan olduğun için gerçek saadetinin bozulmasını, huzurunun da kaçmasını istemiyorsan çevrende bulunan ve sayıları da gün geçtikçe artan dedikoducu kişilerden kesinlikle uzak durmalısın. Tabii onların gerçekle zerre kadar ilgisi olmayan sözlerine de önem vermemelisin. Aksi halde etki altında kalarak sevdiğini de üzebilirsin.
♉ BOĞA : Yeryüzünde ölümden başka çaresi bulunmayacak hiç bir olay yoktur. Sen öncelikle gönlünü ferah tutmalı ve sevgiline kesinlikle güven duymalısın. Böyle davranırsan hasretini çektiğin mutluluğa pek yakında kolayca kavuşacaksın. Yalnız çok keyifsiz olduğun anlarda her önüne gelenden medet umman şık olmuyor. Kesinlikle düşünmelisin bunu.
♋ YENGEÇ : İlgisizlik diye bir şey söz konusu bile değil. Onun seni eskiye oranla daha çok sevdiği, daha değer verdiği ve daha bağlı olduğu da kesin. Bu nedenle geç olmadan kıymetini bilmelisin. Davranışlarını biraz da onun istediği doğrultuda oluşturmalısın. Eğer eleştirilerinde biraz ileri gidiyorsa ve kalbini de kırıyorsa bu tamamen seni sevdiği içindir.
♍ BAŞAK : Bugün içinde bazı keyif kaçırıcı olaylarla karşılaşman ve kritik anlar geçirmen mümkün. Ancak bu kadarcık şey için asla huzurun kaçmamalı, sakin olmalısın. Bu arada moralin bozulup, cesaretin de kırılmasın. Üstelik benzer olaylar herkesin başından geçebilir. Sevdiğinle el ele verirsen durum bir anda lehine dönecek, diğerleri ise bir anda pes edecektir.
♏ AKREP : Aşk hayatında ufak tefek aksaklıkların belirmesini mutlaka göz önünde tutmalı, buna göre ayağını denk almalısın. Yakın zamanda umulmadık bir yerde bu konuda haber alabilirsin. Kesinlikle birden bire hiddetlenip tartışma hevesine kapılmamalısın. Bu arada öfkeyle kalkıp, zararla oturacağını önemle hatırlatırım. Zira onların elindeki kozlar çok güçlü olabilir.
♑ OĞLAK : Kim ne derse desin kim ne yaparsa yapsın dengeni bozmamaya gayret etmelisin. Seni kıskananlar durup dururken kıskançlık beslemiyor. Mutlu biri olduğun ve seni seven kişinin de samimi davranışları göze batıyor. Ama sen onlara aldırma, aşıkın yaşamaya bak. Senin için en önemli şey bu sevginin sonuna kadar tazeliğini ve canlılığını korumasıdır.
♓ BALIK : Sadece hayallerden uzaklaşmak kafi değil. Aynı ölçüde gerçeklere de ulaşmak durumundasın. Gerçekler biraz buruk biraz acıdır ama buna mecbursun. Madem ki yaşıyoruz, o halde her şeye karşı güçlü ve hazırlıklı olmalıyız. Hayatın sonuna kadar hep böyle fırtınalı yaşam süreceğini zannediyorsan yanılıyorsun. Biraz gayret et, olumsuzluklar düzelecek.
***********************************************************************************************************************
FİNALE SON 6. BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...