★BURÇLAR★

12.3K 434 122
                                    

KOÇ BURCU

 Senin kadar bilmişi, zekisi, alımlısı, dediğim dedik biri gelir mi bu dünyaya acaba? Hep senin dediğin olsun di mi?

BOĞA BURCU

Dostların için her şeyi yapabilirsin. Bu huyunu takdir ediyorum. Ama dikkatli ol belki buna değmeyecek dostların vardır.

İKİZLER BURCU

 Sevecen, neşeli seni. Her insan tarafından sevilmek nasıl bir duygu? Ben de sevilsem keşke. Kıskanıyorum seni bilesin.

 YENGEÇ BURCU

 Allah seni özene bözene yaratmış içine de tertemiz bir kalp koymuş. Sen o çevrendeki gevşek insanlara uyma sakın kötü onlar.

ASLAN BURCU

 Başına ne geliyorsa hep iyi niyetinden geliyor. Bütün kıskanç gözler üstünde dikkatli olmalısın.

BAŞAK BURCU

 Eğer bu aralar hislerinden tam olarak emin değilsen, dikkatli olmaya bak. İyi kalpli tatlı birisin yalnış yapmanı istemiyorum.

TERAZİ BURCU

 Senin şu cool tavırlarının hastasıyım diyebilirim. Herkesi kendine hayran bırakınca ne oluyor. Nerden geliyor bu tatlılık?

AKREP BURCU

 Ahh seni çok mu üzdüler? Kalbini mi kırdılar? Takmamasını öğren. Öğren ki mutlu olmayı başarabilesin.

YAY BURCU

 Ufak sorunları dert edinip onları dağ gibi görmekte üstüne yok. At o dertleri kafandan artık. Çünkü sana gülmek çok yakışıyor.

OĞLAK BURCU

 Çevrendeki kem gözlü, adi insanlara dikkat et. Sonra üzülüyorsun kıyamam sana. Seni üzenleri sopayla dövmeli.

KOVA BURCU

 Ya illa istediğin olacak değil mi? İstediğini elde etmeden rahat durur musun sen hiç? Durmazsın. Senin kadar azimlisi yok.

BALIK BURCU

Şimdi sen kafayı takmışsın ona. Bütün hayatını ona göre yönlendiriyorsun aylar sonra pişmanım diyeceksin.

************************************************************

                                                                              İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                          İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin