•Balık Burcu : Yeni kararlar almışsın tatlım. Sevindim. İlgiye aşırı ihtiyac duyduğun bir dönemdesin. Neden onu aramıyorsun ?
•Kova Burcu: Canım sen isteyerek kimseyi kırmazdın. Noldu sana ? Bir alışverişin çözemeyeceği sorun yok. Önce alışverişe sonra özür dilemeye.
•Oğlak Burcu: Yine ne oldu yine neye sinirlendin güzelim ? Biraz iyimser olur musun ? Herşey istediğin gibi olacak ben demiştim diyeceksin.
• Yay Burcu: Oldun olası şanslısın zaten. Paralar göz kırpıyor sana balım git bu hafta bi şans oyunu oyna bu fırsatı kaçırma.
•Akrep Burcu: Mali sorunlar yaşaman normal tatlım aile ise zaten kötü günler için var. Bu konularda gururu bi kenara bırak.
•Terazi Burcu: Bugünün işinide yarına ertelediğine göre yarın ne bok yiyeceksin bende bilmiyorum. Tatlım çok değil birazcık sorumluluk al.
•Başak Burcu: Senin için bugün ilginç birgün oldu değil mi ? Cazibenden etkilenmeyecek bir insan yok ki alışman lazımdı şimdiye kadar tatlım.
•Aslan Burcu: Aileni fazlasıyla ihmal ediyorsun balım. Biraz çevrendekilere zaman ayır önemli gelişmeler var
•Yengeç Burcu: Tatlım ne bu durgunluk ? Kötü olmak için bahane arıyor gibisin. Kendine gel vee lütfen artık gülümser misin ?
•İkizler Burcu: Balım bu hafta dostlarınla zaman geçireceğin bir hafta. Aşk noktasında açık ol, ne istediğini söyle ki tatsızlık çıkmasın
•Boğa Burcu: Tatlım nihayet güzel bir hafta geçireceksin. Uzat ayaklarını bu güzel günlerin tadını çıkart.
•Koç Burcu : Şu sıralar hoşnut olmayacağın şeyler duyabilir - görebilirsin. Canını sıkma tatlım sen herşeyin üstesinden cesaretinle gelirsin.
Arkadaşlar burçların 2. kitabını yapıcam onun için kapak yapımın da yardım ederseniz sevinirim :)
İYİ BURÇLU GÜNLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...