★BURÇLAR★

9.4K 374 58
                                    

•Koç, azimli aşıktır. Bir kere bağlandı mı kolay kolay kopmaz. Sakin, huzurlu, anlayışlıdır. İlişkilerine çok ciddi bakar, sahiplenirler..

•İkizler, duygularını yüz yüze konuşup anlatarak değil de, yazarak daha iyi dile getirirler.

•Boğa, insanı bir gerçeği biliyorsa, oturur ve sizin yalan söylemenizi izler.

•Aslan, Bir aslanın keçi inadı vardır. Bu iyi bir şey olmayabilir ama o inat ...sayesinde çok şeyi başardık.

•Yengeç, Yengecin severken öldürme huyları vardır. Normal bir öpücük, sarılma onlara yetmez. Sarılırken kemiklerden ses getirecek, illa ki ısıracak.

•Başak, Bir başagın sakin ve sessiz oluşuna aldanmayın. Kıskanmaya başladığında neredeyse 3. dünya savaşı çıkarabilecek biri oluyor.

•Terazi, Bir terazi; uykusuzken, açken, biri işine karıştığında ve emir verildiğinde aşırı sinirli biri olur. Ama iyiyken de tam iyidir.

•Akrep, Bir akrep, temkin hastasıdır. İlk adımı çok zor atar, güvenmediğiyle yola çıkmaz, lüzumsuz insanlarla görüşmez, bilmediği numarayı açmaz.

•Yay, Bazen aniden sessizleşir bir yay. Sebebini bilir ama seslendiremez içindekileri. Kendisini anlayan biri olsun ister. Farkedilmek ister

•Oğlak, en büyük özelliği;
Saatlerce susmadan konuşabilir ya da saatlerce hatta günlerce tek bir kelime etmeden susabilir.

•Kova, burcuysanız hayatınız insanları dinlemek ve onlara çözüm üretmekle geçecektir. Ama sıra size geldiğinde sizi kimse anlamayacaktır.

•Balık, gururu diye bir şey var. O gurur mutlu olmasını engellese bile vazgeçemiyor.. Balık gururu işte, lanet !

****************************************************************************************************

                                                                  İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                              İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin