BURÇLAR

3.7K 140 16
                                    

•BALIK: Bilmediğin bir sıkıntı var içinde ve baya kafanı takmış durumdasın. Rahatla biraz, git hamama iki kese attır abdest al bişi kalmaz.

•KOVA: Sıkılmaktan sıkılmalar beğendiğin bir gün geçirecek, hemen bitsin isteyeceksin bebeğim. Yarın da aynısı olacak, için ölmüş senin malesef.

...

•OĞLAK: Nedense bu aralar titizlik göstermeye başladın işlerine güçlerine. Eskiden ölümlü dünya diyerekden hep bi boş yaşıyodun, iyi iyi

•YAY: Garip insanlarla bir araya gelip,her zamanki tepkiniz olan"bu ne diyo şimdi ya"diyebilirsin.Azcık saygılı ol,öküz geldin öküz gitcen

•AKREP: Bugün için bi kıpır kıpır, hiç beklenmedik bir hareketlenme var içinde. Dün yediklerinden olma ihtimali var, mide ilacı iç hayatım.

•TERAZİ: Merak konusunda sıkıntılar yaşayabilir ve başına beklenmedik işler açabilirsin. Bi etme merak bi dışarda kal ölcen sanki ya.

•BAŞAK: Günah defterinde aşırı "ah alma" görüyorum. Biraz durul, ilişkisiz takıl bir süre ya da sıkılınca çekip gitme . Maymun iştahlısın.

•ASLAN: Şanslı günlerinden birini yaşayacaksın. 2015,e 1 hafta kala sevgilin varsa terk edilecek yoksa yine terk edileceksin. Ne şans ama.

•YENGEÇ: "En yakın arkadaşım" dediğin arkandan "atıp tutuyo, bi susmuyo boş konuşuo, dedikodunu yapıyor. Bi yeni yıl temizliği şart

•İKİZLER: Geçmişin peşini bırakmadığı bir dönemden geçiyorsun ve bundan sıkıldın. Bence hattını mattını değiştir değişiklik olur lan.

•BOĞA: Sen içine attığında çok kötü şeyler oluyor o yüzde atmadan hemen söyle, sonra işin boku çıkmasın. Stresli zamanlar geçireceksin.

•KOÇ: "Uyku düzenin bozuk artık kendine gel" diyebilirim sanırım di mi öyle bi samimiyetimiz var artık yani. Midene dikkat et, az ye.

***********************************************************************************************************************

  FİNALE SON 8. BÖLÜM

                                                                                          İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                                      İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin