•KOÇ : Bi yerinde dur sürekli gezip tozmak istiyorsun. Evde oturunca ne oluyor sanki dediğini duyar gibiyim sen de haklısın amk.
•BOĞA : Sanki kendileri çok bi bok biliyormuş da sana akıl veriyorlar ibneler ya. Takılma sen onlara istediğini yap özgürlüğünü verme.
•İKİZLER : Monoton hayatından iyice sıkılmaya başladın. Üzerine öküz oturmuş gibi bir bezginlik var . Kendi...ne gel yenilik şart.
•YENGEÇ : Ne yapacam ne bok yiyecem diye kendi kendine soruyorsun. Cevap bulabildin mi bari ? Kasma bu kadar gerek yok bunlara moruk.
•ASLAN : Çok düşünüyorsun. Kafanın karışıklığına sokayım . Akışına bırak ya. Git gez eğlen ne bilim sinemaya falan git hacı.
•BAŞAK : O gülüşünle sen çok canlar yakarsın. Yılışık tiplerden 10 km ötede dur . Herkesi mutlu etmek için kendini yırtma.
•TERAZİ : Bu aralar kimseye güvenme. Bu aralar değil hiçbir zaman güvenme . En yakın sandıkların hep sırtından vurur insanın.
•AKREP : Bu aralar nefes almaya bile üşenir oldun akrepcim, ama kararlı ve sağlam adımlar atıyorsun aferin sana. Öyle seni kolay biri sanmasınlar . Arkandan iş çevirenler var haberin olsun.
•YAY : Elinden gelse hayatı boyunca yataktan çıkmayacaklsın uyan yavru ufukta yeni bir aşk var. gerçii eskilerden ne hayır gördün ki yenisinden ne göreceksin .Üzüldüğünle kalabilirsin en iyisi hiç rahatını bozma, uyu.
•OĞLAK : ''Severse karşısındakini her şeyden kıskanacak kadar kafayı yemiş' burçların başındasın oğlakcım. Başkalarını değil kendini ön planda tut. İşleri düşünce arayan tiplerden kime ne hayır gelmiş bas kıçlarına tekmeyi.
•KOVA : Sürekli ilgi isteyen 2 dakika ilgilenmezsen kafana kumanda fırlatacak manyak birisin, Bazı konularda dik başlılığını takdir ediyorum kendini ezdirmiyorsun. Güzelliğin dikkat çekici hoşlantılar olabilir.
•BALIK : Sevdiğinin başkasına baktığını görürse gözünü oyacak kadar delirmişsin, Senden adam olmaz diyenleri göt edeceksin yakında sadece sabret. Dostların az ama öz olsun . Sana biri yanlış yapacak affetme.
********************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...