BURÇLAR

4.6K 198 38
                                    

•Koç, Güçleri gözlerinden okunur. Kızgın oldukları anlarda hiçbir Koç un gözlerine uzun uzun bakamazsınız.

•İkizler, yenemeyeceği tek şey; kıskançlıktır. İşte bunun onlarla mezara kadar gideceğini unutmamalısınız.

•Boğa, Sabit nitelik taşıdığı için inatçıdır. Bir şeyi yapmak istiyorsa ondan vazgeçmez. Onun fikrini değiştirmeniz neredeyse imkansızdır.

...

•Aslan, çok sever. Bu yüzden yara aldığında duyguları bir anda değil yavaş yavaş ölür. Ama bir kez öldü mü hiçbir dirilişi yoktur.

•Yengeç, Gizli ve sırrı çözülememiş albenileri vardır. Baktıkça hayran kalırsınız. Güzelliğine, hareketlerine, konuşmasına. Her şeyine.

•Terazi, Herkesin ulaşamayacağı kadar zor ve kimsenin bırakmak istemeyeceği kadar da mükemmeldir Terazi.

•Başak, Sevince hiçbir şeyi az yapmaz bir Başak. Çok sever, çok özler, çok değer verir, çok kıskanır.

•Akrep, şüpheleniyorsa genelde şüphelendiği konuda haklı çıkar. Hislerine güvenilmesi gereken insanlardır..

•Oğlak, canını yaktığında tepki verirse şanslısın. Eğer susarsa, intikamı çok ağır olacak demektir. Suskunluğu kötüdür.

•Yay, kısa cümleler kuruyorsa bilki kırılmıştır ! O herkes gibi canı yandığında söylemez karşısındaki insan hatasını anlasın ister.

•Kova, Onun duygusal halini gördüysen sana güveniyor demektir. Kolay kolay göstermez herkese bu yanını.

•Balık'lar için öncesi değil, şimdi ve sonrası önemli. Geçmişinde ne yaptığınla değil, gelecekte kimin yanında olacağınla ilgilenir Balık.

**************************************************************************************************************************

                                                                                İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                 İREM                                          

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin