BURÇLAR

4.3K 185 64
                                    


♓ BALIK : Sulugöz olabilir bir Balık ama umurunda olmayan insanları ne takar ne de onlar için göz yaşı döker. Tersi çok fenadır bir Balık'ın

♒ KOVA : Gizli sevme huyu vardır bir Kova'ın. Birini çok sever ama yıllar geçse de sevgisini o kişiye belli etmeyebilir.

...

♑ OĞLAK : Ya tamamen gerçekçi ya da hayalcidir bir Oğlak. O'nun hayalleri sıradan hayallere asla benzemez. Farkını zamanla anlarsın zaten..

♐ YAY : Başlangıçta mesafelidir bir Yay. Karşındakini tanımak ister, tanıdıktan sonra sıcacık bir insana dönüşür. Soğukluktan eser kalmaz.

♏ AKREP : Haksızlığa tahammül edemeyen, sosyal ortamları seven insanlardır Akrep'ler. Onlarla yiyin, için, alışveriş yapın ama ters düşmeyin !

♎ TERAZİ : Bir Terazi, dengesini bozan kişinin dengesini alt üst eder. O'nunla iyi geçinin. Kötü olmak istemez ama buna mecbur kalabilir !

♍ BAŞAK : Bir Başak neşeli ve sevimli olmakla birlikte birden suratını asıp seni şaşırtabilir. Bu yüzden O'nu her zaman anlaman gerekiyor !

♌ ASLAN : Ukaladır ama kesinlikle itici değildir bir Aslan. Ve asla bencil değildir. Ukala olmak ona yakışır zaten abartı da değildir..

♋ YENGEÇ : Erkekleri huysuz kadınları ise tam bir dosttur Bir Yengeç zekidir. Fakat içe dönük yapısından dolayı bunu pek belli etmez !

♊ İKİZLER : Kendisine bir şeyin ısrar edilmesinden hiç hoşlanmaz İkizler. O bir şeyi istemiyorum demişse, istemiyordur. O yüzden sadece sus.

♉ BOĞA : Seveni çok sevdiği nadir olan insanlardır Boğa'lar. Bir de zamanla çevresindekileri kendisine benzetmesini çok iyi becerir

♈ KOÇ : Aşk'ı için çabalamaktan kaçınmayan sabırlı ve fedakar insanlardır Koç'lar. Bu yüzden aşkı ihtirasla yaşar ve yaşatır !

********************************************************************************************************************

                                                                                     İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                             İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin