BURÇLAR

5.5K 222 51
                                    


♈ Bir Koç'u ilk gördüğünde gıcık kapabilirsin ama tanıdıkça çok seversin. Bu yüzden O'nu tanımadan hakkında yorum yapmak yanlış olur..

BOĞA BURCU
♉ Sevdiği zaman koşulsuz sever Boğa insanı. Sevgisini de çok iyi hissettirir.

...

İKİZLER BURCU
♊ Unutmak zordur İkizler için. Yaşadıklarını, acılarını unutmuş gibi görünebilir çünkü dışarıya yansıtmaz, içinde yaşar.

YENGEÇ BURCU
♋ Hayatında fuzuli insanlara yer vermez bir Yengeç. Az insan çok huzur ilkesini hayat felsefesi edinmiştir..

ASLAN BURCU
♌ Aklına geldikçe bir Aslan daha da asabileşir. Birden bire sinirlenmesinin nedeni de budur..

BAŞAK BURCU
♍ Bir Başak içine kapandığı zaman onu konuşturmak oldukça güçtür. Pek bir şey anlatmaz öyle durumlarda..

TERAZİ BURCU
♎ İstediğin kadar kaç Terazi'den kalbin Terazi'de kaldığı sürece gitmiş sayılmazsın. O'nu unutmak ve silmek o kadar kolay değildir.

AKREP BURCU
♏ Zor bağlanır ama bağlanınca tam bağlanır bir Akrep. Ve kopmak bilmez..

YAY BURCU
♐ Bir Yay'ın kime neden ve ne için aşık olduğu hiç belli olmaz. Yay kimseye de hesap verme gereği duymaz.

OĞLAK BURCU
♑ Uzaktan sevmeyi de çok iyi becerir ama tercihi öperek, koklayarak sevmektir bir Oğlak'ın..

KOVA BURCU
♒ Bir Kova'nın duygularını anlayacak insan sayısı çok azdır. Bu yüzden anlaşılmamak bir Kova'nın kaderidir..

BALIK BURCU
♓ Sevdiği kişinin sadece kendisini sevmesini ister. Çok kıskanır ve kıskanırsa sevdiğinin canını okur bir Balık..

*********************************************************************************************************************

                                                                        İYİ BURÇLU GÜNLER

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin