•KOÇ : Hayatın sıkıcılığı seni yormuş yeter artık. Sürekli düşünerek hayat mı geçer. Sal gitsin eğlen çoş hayatın tadını çıkar.•BOĞA : Sen var ya tam dost canlısı bir insansın. Ama kıskançlık ve inatçılık gibi kötü huyların var bunları azaltman lazım.
...
•İKİZLER : Görünümün sert ama senin içini ben bilirim. Çevrene karşı dimdik ayaktayım mesajı versende içinde fırtınalar kopuyor.
•YENGEÇ : Enerjik yapın var. Gezelim tozalım istiyorsun. Duygusal günlerinde çekilmez oluyorsun. Gülmek sana yakışıyor sürekli gül.
•ASLAN : Hep en önde ben olayım, başı ben çekeyim deyip duruyorsun. Kıskançlığın dozunu ayarlaman lazım fazlası zarar veriyor.
•BAŞAK : Hayatın sıradan kavgasız gürültüsüz olsun diyorsun da olmuyor ki. Fazla konuşman başına dert açabilir biraz çeneni tut.
•TERAZİ : Kararsız ruh halin yüzünden boş boş bakınıyorsun. Seni çekip düzeltecek biri lazım dostlarınla zaman geçir iyi gelir.
•AKREP : Fazla dobra bir yapın var. Zaten bu yüzden çevrende az ama öz kişiler var. Olumsuz düşünceleri kafandan at rahatlarsın.
•YAY : Rahat ve özgürlüğüne düşkün haline bayılıyorum. Birisi sana sır verdiğinde mezara kadar götürürsün. Esprili ve şakacısın.
•OĞLAK : Senin şu güven problemini napacaz ya? Sürekli bir şeylerden şüphe ediyorsun. Sevenin çok ama bu huylarını azalt.
•KOVA : İçine kapanık ruh halinden çıkman lazım. Her şeyi içine atıp yine problemleri kendin çözüyorsun. Çık gez kafanı topla.
•BALIK : Gördüğün rüyalar çok saçma. Nasıl bir hayal gücü var sende. Duygusal olduğun birine yeri geldiğinde kin duyabiliyorsun.
*******************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...