BURÇLAR

4.1K 162 47
                                    


•BALIK, duyguların çok değerli, tipe bakmıyorsun adam olsun yeter, ideal sevgilisin bence.

KOVA, vazgeçilen taraf olmazsın asla, kötü bir yanın varsa da onu kapatacak çok özelliğin var, tatile gidebiliriz yani hiç sıkıntı değil.

...

•OĞLAK, kafana koyduğunu yaparsın, biraz tutukluk mu var ne, azıcık eğlence lazım sana, anlık değil ömürlük bakıyorsun mevzuya.

•YAY, kendimize güvenimiz tam, gülüşümüz bi o kadar çekici, ruhumuz aşka aşık, nasıl evlenicez lan biz, kolay beğenmiyoruz ki.

•AKREP, hipnoza girmişçesine aşk yaşarsın, geçmişte kalanlar hala seni arıyorlar, hala akıllardasın, tutkunun tarifi yok, başkasın.

•TERAZİ, sakin şey ne kadar coolsun sen öyle, kafan rahat, hani olaylar olunca bi gülümsersin savaşlar biter, bahar gelir anladın sen beni.

•BAŞAK, ya hava güzel, bi sahil mi yapak napak, aman güzelliğinin sırrınıda söyle artık yeter yani.

•ASLAN, kral naber, ay ay yerim senin havalarını, göz göze gelince de hiç umursamıyor bak şuna, off kafayı yedirttin bana aşkım ya.

•Yengeç, bu kadar sadık olman, bağlı kalman falan, dikkat et herkes senin kadar iyi olmayabilir, hee sen hala onları seviyorsan ok bye git.

•İKİZLER, çabuk değişim gösteriyorsun, hayatındakiler şaşırıyor tabi buna, sende farkındasın, Gökhan Türkmen - Bitmesin gibi bi aşk lazım.

•BOĞA, hay sıçayım bu ne güzellik oha dedirten bir yapın var, sana yazılanlar olucak söyle onlara fazla kasılmasınlar.

•KOÇ, kararlı bir duruşun var, niye bu kadar inatçısın hala çözemedi bilim adamları, aman seni seven herşeyinle sever zaten.

*******************************************************************************************************************

                                                                        İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                 İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin