•KOÇ: bu aralar neşeli hallerin tüm insanları kıskandırıyor. herkesin gözü senin üstünde. yakın zamanda tek sıkıntın bile kalmayacak.
•BOĞA: kötü zamanların geçti geçecek. şansın artık eskisi gibi olacak. yine her zaman olduğu gibi yardımseverliğiniz ön planda olacak.
...
•İKİZLER: bazı beyinsiz insanlar hayatına müdahale edip tatsızlık çıkarmak isteyebilir. umursama onları. hee bu arada paranı dikkatli harca.
•YENGEÇ: ne kadar tatsız olay yaşasan da daha önceki hayat tecrübelerin seni kurtaracak. hayatın gerçek yüzünü biliyorsun sen.
•ASLAN: o kadar enerjik günler yaşıyorsun ki yerinde duramıyorsun senin bu hayat felsefene hayran oluyorum. dostlarını iyi seç.
•BAŞAK: her zaman olduğu gibi dost dediğin yalan insanlarla başın belaya girebilir. uzun zamandır beklediğin bir iyi bir haber alacaksın.
•TERAZİ: biraz ilişkilerinde temkinli olsan harika olacak. eski neşen kalmadı ama yakın zamanda eskisi gibi kahkahalar atmaya başlayacaksın.
•AKREP: hislerine en çok güvenebileceğin zamanlar bu aralar. ne olursa olsun hislerinle hareket et. o güzel hislerin seni asla yalnıltmaz.
•YAY: Bazı üzücü olaylar yaşayabilirsin. İstemediğin şeyler olabilir. Ama sen güçlü birisin kendini koyu verme dik dur.
•OĞLAK: Yüzüne gülüp arkandan iş çeviren sahte insanlar var dikkatli olmalısın. Kimsenin moralini bozmasına izin verme.
•KOVA: Yakın zaman içinde şansın yanında olacak ve hayalini kurduğun bir şey gerçekleşecek. Sıkıntın geçip rahatlayacaksın.
•BALIK: Ani kararlar almamalısın. Geçmişi unutmak senin elinde. Beklemediğin kişilerin yalan söylediğini öğrenip şaşırabilirsin.
*********************************************************************************************************************
FİNALE SON 1. BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...