★BURÇLAR★

7.5K 253 17
                                    

•BALIK: Hayatında herşey senin iyiliğin için ilerliyor tatlım. Uyumlu olmanı ve konuşarak herşeyi aşmanı öneririm. Zaman senin için işliyor.

•KOVA: Sabit kalmayı sevmeyen birisin. Bu kadar enerjiyi nasıl buluyorsun bilmiyorum ama herkes gibi bende hayranım sana tatlım.

•OĞLAK: Zamanı doğru kullanan azla yetinmeyi bilen birisin. Herşey senle güzel tatlım. Çevrendeki insanların sana hayran ol...masına şaşırmamalı

•YAY: Bugün sevinçli günlerin başlangıcı tatlım. Mutluluk seni seviyor kıymetini bilmelisin.

•AKREP: Eğer aklında bir plan varsa gerçekleştirmek için doğru zamanı da bulursan hayatın mükemmel olacak tatlım. Zamanlamaya dikkat.

•TERAZİ: Maddi açıdan ilk kez herşey yoluna giriyor tatlım. Bu arada güzelliğin ise tavan yapmış durumda. Odunlardan uzak dur bebeğim.

•BAŞAK: Birşeyler seni harekete geçirmekten alıkoyuyor tatlım. Çekimserdiğini bi kenara atmalısın. Mantık aşkta işe yaramaz. Kalbini dinle.

•ASLAN: Bunalımda olabilirsin tatlım ama bunu iradenle atlatabileceğine inanıyorum. Şu ara özellikle bu durumdan kurtul yoksa yara alırsın.

•YENGEÇ: Fazlasıyla sıkılmış durumda tatlım. Hazmedemediğin olayların üstüne gitmek yerine akışına bırakmalısın. Mutluluk zamanla olacaktır.

•İKİZLER: Sakarlık sende pek görünmez ama eline ayağına dikkat et tatlım. Sana bir şey olmasını istemem.

•BOĞA: Bugün yaşamış olduğun yada yaşayacağın şeylerin etkisi biraz uzun sürecek tatlım. O yüzden seçimlerini ileride dönük yapmalısın.

•KOÇ: Romantik anlar yaşayacağın bir gün bugün tatlım. Hem çok seviyor hem seviliyorsun. Bugün olmadığın kadar da fedakarsın. Abartmamalısın.

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin