•BALIK, seni ballı şey, öyle komik değilsin ama yüzün insanı güldürüyor, sütle mi duş alıyorsunuz nedir bu saf güzelliğin sebebi ?
•KOVA, o burnu havada tarzın var ya, işte olay o, sana aşık olma sebebim bu, sonunda itiraf ettim.
...
•OĞLAK, kendine özgü olman dikkat çekici, uykuna önem veriyorsun, bi de ne bu son zamanlarda ki güzellik, hayırdır ?
•YAY, seversek kural tanımayız ki ? Özledim dersen, nerdesin deriz, o derece de yürekliyiz hani, bize blöf yapmayın, yalan olursunuz.
•AKREP, yine de sen, ille de sen, hep sen, nasıl bişeysin sen, of saçmaladım pardon kızarık surat smileyı, karşında konuşmak zor be sanki.
•TERAZİ, ah aşkım benim, yoruldun bilirim, herşeyin en güzelini hakediyorsun.
•BAŞAK, bir aşk bi kere biterse bi daha başlamaz kafasının en güzel örneğisin, dönme o mala bence de, sümüklüydü zaten ıyyyy.
•ASLAN, delisin sen kafana koyduğunu yapıyorsun, çok şıksın, ona laf yok da, az para harca bal, iflas ettirme babanı, nasıl evlencez biz ya.
• Yengeç, mal mı bunlar, anlamıyorlar, seni sevene o kadar sadıksın ki, seni alırım, koyarım köşeye oturur izlerim, ama kolay tav olmazsın.
•İKİZLER, öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan, nasıl da bağladın beni, ah sen anlatılmaz yaşanırsın, var mı bi benzerin, duysam inanmam.
•BOĞA, seni üzen salaklara benden selam söyle, hakettiğin değeri gidip saflarda arama, bi aynaya bakar mısın, bir de onlara, aşksın sen.
•KOÇ, senin kıymetini bilmeyip, verdiğin değeri kaybeden, bu hayatta ki en büyük sefildir. Sen mi güldün güneş mi doğdu anlayamadık biz.
**********************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...